|
Lengvasis komercinis transportas sukurtas dešimčių skirtingų profesijų atstovams kasdien sukti šimtus kilometrų darbo maršrutais, todėl svarbiausia, kad būtų patikimas, ekonomiškas, o komfortas dažnai lieka paskutinėje vietoje.
|
„Super! Fantastika, fantastika!“, – tokie buvo pirmieji keturratininko žodžiai vos nusiėmus šalmą po paskutinio šių metų Dakaro ralio greičio ruožo finišo.
|
„Dacia Bigster“ koncepcijos pristatymas atveria kelią naujiems horizontams C segmente.
|
„Citroën“ pristato „ë-Berlingo Van“ – elektrinę lengvojo komercinio automobilio versiją, siūlančią daugiau produktyvumo profesionaliems klientams
|
2021 metų Dakaro ralį dėl pandemijos nusprendusi praleisti „De Rooy“ komanda planuoja grįžti į sunkiausią pasaulyje bekelės maratoną 2022 metais.
|
Tarp 560 šiais metais Dakare startuojančių vairuotojų yra tik 16 damų.
|
Lietuviai benzingalviai pirmieji į Baltijos šalis importavo Dakaro virusą, tačiau labai greitai lyderystę dykumų maratone perėmė kaimynai latviai.
|
„Svajok. Išdrįsk. Išgyvenk“ – taip skamba Dakaro ralio šūkis, o vos prieš kelias savaites pirmasis keturratininkas Dakare iš Lietuvos Laisvydas Kancius pasakojo, kad apie šį nuotykį svajojo jau daugiau nei penkmetį.
|
Po pirmojo greičio ruožo Dakare Vaidotas Žala neslėpė: „myniau“ kiek galėjau, bet neatlaikė automobilis
(
Dakaro pirmasis greičio ruožas „Agrorodeo“ komandai buvo permainingas. Po pirmųjų pasiektų kontrolinių punktų Vaidotas Žala išsiveržė į pirmąją poziciją...
|
Kaip sako liaudis, būkim biedni bet teisingi, o paskutiniai keletas Dakarų sukosi tik apie dvi markes ir jų dvikovą.
|