Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Renault“ gamos plėtra tęsiama ‒ pristatomi naujieji „Mégane“ ir „Talisman Grandtour“

„Renault“ automobiliai Frankfurto automobilių parodoje
Nuotraukos

 Naujasis „Mégane“ itin konkurencingame kompaktinių automobilių segmente išsiskirs savo dinamišku stiliumi ir  daugeliu iš aukštesnio automobilių segmento perimtų technologijų:

Dinamiškas išorės dizainas su išskirtine priekinių ir galinių žibintų šviesos grafika ir kruopščiai suplanuotu, piloto kabiną primenančiu interjeru.

Aukštesnio segmento technologijos jau siūlomos naujuosiuose „Espace“ ir „Talisman“: „Multi-Sense“, spalvotas ekranas akių lygyje, 8,7 colio vertikalaus formato „R-Link 2“ ekranas ir  begalė pagalbinių vairuotojo funkcijų.

Nuo pat prekybos pradžios siūloma išskirtinė versija GT, sukurta kartu su „Renault Sport“ ekspertais. Pirmą kartą C segmento automobilis komplektuojamas su „4Control“ sistema, kuri yra derinama su „Renault Sport“ inžinierių patobulinta pakaba. Automobilis išsiskiria specifiniu salono dizaino ir išorės stiliumi, apimančiu „Renault Sport“ bruožus.

Naujasis „Mégane“ prekybos salonus pasieks 2016 metų pradžioje, siūlydamas platų variklių pasirinkimą, taip siekiant patenkinti visų klientų poreikius.

 „Renault“ pristato „Talisman“ versiją „Grandtour“

Naujasis, didelis „Renault“ modelis „Grandtour“ glotnias linijas suderina su išskirtine laikysena. Prekybos salonuose jis pasirodys 2016 metų pirmojoje pusėje. Jis bus parduodamas kartu su liepos mėnesį pristatyta „Talisman“ sedano versija, kuri rinkoje pasirodys dar iki 2015 metų pabaigos.

„Talisman Grandtour“ siūlo:

Beveik 1,700 dm3 (VDA) talpos krovinių skyrių.

Neprilygstamą vairavimo malonumą, sistemą „4Control“ suderinus su aktyviais amortizatoriais bei pagal individualius poreikius derinamą „MultiSense“ technologiją.

Vieną geriausių „Talisman Grandtour“ klasėje  erdvų saloną ir išskirtinį komfortą, įskaitant priekines sėdynes su integruota ventiliacijos sistema.

„R-Link2“ multimedijos įrenginį, „BOSE® Surround Sound“ garso sistemą, platų vairuotojo pagalbinių sistemų asortimentą ir kitą įrangą, sukurtą kelionės komfortui pagerinti.

Solidi stovėsena ir išraiškingos kėbulo linijos

Dinamiškas naujojo „Mégane“ stilius yra paremtas gerai suderintomis proporcijomis. Jis yra 64 mm ilgesnis (4 359 mm) ir 25 mm žemesnis (1 447 mm), nei trečiosios kartos „Mégane“. Jo tarpuvežis yra platesnis (priekyje – 1 591 mm, +47 mm / gale – 1 586 mm, +39 mm) ir jo ratų bazė (2 669 mm, +28 mm) yra ilgesnė nei konkurentų, be to galinė iškyša buvo sutrumpinta. Siūlomų ratlankių dydžiai siekia iki 18 colių.

Naujasis „Mégane“ įkūnija naująją „Renault“ priekinės dalies tapatybę, įskaitant didelį deimanto ženklą ir plačias dekoratyvines radiatoriaus groteles bei kokybišką chromo apdailą priekinėse ir šoninėse kėbulo dalyse (ant langų rėmų, šoninių ženkliukų ir durų rankenėlių).

Aerodinamika yra stipri dizaino formavimo jėga: priekiniuose sparnuose matyti ventiliacinės angos, gale – deflektoriai. Automobilyje įrengtos varikliais valdomos juostos, kurios automatiškai uždaromos, siekiant sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą.

Dėl išraiškingos „pečių“ linijos naujasis „Mégane“ spinduliuoja jausmingumą, įaugusį į „Renault“ markės dizaino genus. Priekinėje dalyje apsijungia pasitempusios ir preciziškai išreikštos žemutinės kėbulo dalies ir kapoto linijos, taip sustiprindamos automobilio dinamišką povyzą.

Išskirtiniai žibintai

Įkvėptas liepos mėnesį pristatyto „Talisman“ modelio, naujasis „Renault Mégane“ papuoštas išskirtinės formos ir šviesų grafikos priekiniais ir galiniais žibintais, gerai matomais tiek dieną, tiek naktį, taip dar sutvirtinant vizualinę markės tapatybę.

Priekyje įkomponuoti LED tipo dienos žibintai, siekiantys priekinį buferį ir suformuojantys C formos grafinį šviesų vaizdą. Aukštesnio lygmens naujojo „Mégane“ versijos aprūpintos artimųjų ir tolimųjų LED šviesų moduliais. Lyginant su halogeninėmis šviesos sistemomis, ši, „Pure Vision LED“ technologija, gerokai pagerina matomumą tamsiu paros metu.

Galinis LED žibintų blokas (visose versijose) suformuoja nuolatos švytinčius galinius žibintus. Šis naujas, horizontalus grafinis sprendimas leidžia akcentuoti automobilio plotį. Nauja, „Edge Light“ technologija užtikrina siauros 3D juostos efektą, žibintui skleidžiant giliai raudoną šviesą.

Elegantiškas interjeras – piloto posto stiliumi

Siekiant dar labiau pagerinti naujojo „Mégane“ kelionės komfortą, ypatingas dėmesys buvo skirtas salono apdailos medžiagų kokybei ir surinkimui.

Pažangių technologijų įrangos asortimentas sutelktas aplink vairuotoją, suformuojant L formos prietaisų skydelį. Įprastai naudojamas aukštesnės klasės automobiliuose, spalvotas akių lygio ekranas dabar bus ir naujajame „Mégane“. Be to, prietaisų skydelyje panaudotas 7 colių spalvotas TFT ekranas ir lengvai pasiekiamas, centrinėje konsolėje esantis vertikalus, 8,7 colio dydžio R-Link jutiklinis ekranas.

Ypatingas dėmesys buvo skirtas salono aplinkos kokybei ir harmonijai. Priekiniam skydui panaudota minkšta apdailos medžiaga nepertraukiamai pereina į durų apdailos juostas. Ši apdaila taip pat pereina nuo apatinės priekinio skydo dalies į centrinę konsolę. Aukštesnio lygmens versijose vairas aptrauktas stambaus rašto „nappa“ oda bei papuoštas elegantiškomis chromo detalėmis, matomomis ir prietaisų skydelyje, ant ventiliacijos angų, pulto ir jungiklių.

Platus ir aukštas centrinis pultas apima pirmyn / atgal stumdomą ranktūrį. Aukštesnio lygmens versijose pultas patraukia dėmesį dvejomis šviesos juostomis, kurių atspalvis gali būti nustatomas naudojantis „Multi-Sense“ sistema.

Bose® garso aparatūra naujojo „Mégane“ salone sukuria aukštos kokybės akustinę aplinką. Šią sistemą kūrę „Bose“ inžinieriai artimai bendradarbiavo su kolegomis iš „Renault“, siekiant optimizuoti devynių garsiakalbių, žemų dažnių generatoriaus ir skaitmeninio stiprintuvo integravimą. Ši sistema užtikrina precizišką, subalansuotą, krištolinį skambesį.

Apglėbiančios, patogios sėdynės

Kruopščiai suformuotos sėdynės apglėbia keleivius, dvigubo tankio putų pagalba optimaliai derindamos komfortą su palaikymu. Tokios pačios struktūros sėdynės panaudotos ir naujajame „Espace“ bei „Talisman“.

Semiantis įkvėpimo iš baldų bei odos gaminių, sėdynėms parinktos jaukios ir modernios medžiagos. Ypatingas dėmesys buvo skirtas odos ir durų apdailos siūlių preciziškam subtilumui.

Naujasis „Mégane“ siūlomas su penkiais interjero apdailos lygiais – visi su juodos spalvos deriniais. Aukšto lygmens versijos siūlomos su velveto medžiaga, sukurta kartu su „Alcantara“®. Ji sukuria savitą spindesį bei intensyvų juodą 3D efektą.

Aukšto lygmens versijos komplektuojamos su šildomomis sėdynėmis ir elektra reguliuojama juosmens atrama. Vairuotojo sėdynė siūlo net masažo funkciją.

Naujojo „Mégane“ bagažinės talpa siekia  384 dm3 pagal VDA (434 litrus). Ji yra antra pagal dydį kompaktinių automobilių segmente, be to, šį tūrį papildo dėtuvės salone, kurių bendra talpa siekia 25 litrus. Gale sėdinčių keleivių keliams skirta 175 mm erdvė yra 20 mm didesnė, nei „Mégane 3“,  o plotis pečių lygyje (1 441 mm priekyje, 1 390 mm gale) yra vienas geriausių segmente. Dėl to, vertinant bagažinės ir salono erdvę, naujasis „Mégane“ suteikia geriausią naudingų savybių derinį.

Naujasis „Mégane GT“: „Renault Sport“ įkvėptas stilius

Naujasis „Mégane GT“ siūlomas su visiškai nauja, tapatybę pabrėžiančia spalva, pavadinta „Iron Blue“.

Iš išorės sportiškumą pabrėžia priekinio buferio dizainas, kuris leidžia suprasti apie „Renault Sport“ genetiką. Jį papildo specialus viršutinių ir apatinių radiatoriaus grotelių dizainas. Apatinės radiatoriaus grotelės yra platesnės ir įrėmintos oro paėmimo angomis, o „Dark Metal“ (tamsaus metalo) apdaila, panaudota išorinių veidrodėlių korpusams, pabrėžia, kad šis automobilis priklauso GT modelių šeimai. Papildomai siūlomi „Renault Sport“ sukurti 18 colių ratlankiai su GT ženkliukais ir panaudotu deimanto efektu. Gale matomi du chromuoti išmetimo vamzdžių antgaliai atkartoja priekyje esančias oro paėmimo angas, sukuriant simetrijos pojūtį. Šie išmetimo vamzdžiai įrėmina difuzorių, sukurtą pasitelkiant „Formulės 1“ pasaulio įkvėpimą. Naujojo „Mégane GT“ galinė dalis ir priekiniai sparnai pažymėti „Renault Sport“ emblemomis.

Salonas yra persmelktas „Renault Sport“ ideologija. Apglėbiančios sėdynės su integruotomis galvų atramomis, mėlynomis siūlėmis ir su sportiškais, šachmatiniais logotipais yra patogios ir pasižymi tvirtu šoniniu palaikymu. Siūlomi trys skirtingi apdailos pasirinkimai: audeklas, „Alcantara“® oda su mėlynomis juostomis arba „Alcantara“® oda su juodomis juostomis. Specialiai šiam modeliui skirtas vairo ratas užtikrina optimizuotą ergonomiką, o sportiški aliumininiai pedalai, kartu su specialia pavarų jungimo svirtimi ir ant vairo rato įrengtomis jungimo svirtimis įkvepia sportiškam važiavimui. Prietaisų skydelyje rodoma informacija labiausiai paryškinama, pasirinkus „Race“ (lenktynių) režimą. Unikalią naujojo „Mégane GT“ tapatybę paryškina mėlynos spalvos akcentai salone, derantys su „Iron Blue“ (metališkai mėlyna) kėbulo spalva.

Aukštosios technologijos vairuotojo aplinkoje –vienos geriausiųjų segmente

CMF (Common Module Family – bendrų modulių šeimos) C/D modulinė architektūra naujajam „Mégane“ suteikia galimybę pasiūlyti ypatybes, paprastai siejamas su aukštesnio segmento automobiliais, kaip naujasis „Espace“ arba „Talisman“. Jie apima spalvotą, akių lygyje esantį ekraną, septynių colių spalvotą TFT ekraną prietaisų skydelyje, dvi „R-Link 2“ sistemos versijas (septynių colių horizontalaus formato arba 8,7 colių vertikalaus formato ekraną), „Multi-Sense“ technologiją ir „4Control“ sistemą. Šis technologijų derinys segmente yra visiškai unikalus.

Iš aukštesniojo segmento perimtas spalvotas, akių lygyje esantis ekranas

Paslepiamas spalvotas akių lygyje esantis ekranas padidina saugumą ir padidina vairavimo komfortą, leidžiant aiškiai ir lengvai naudotis pagalbinėmis vairavimo sistemomis. Vairuotojai, neatitraukdami nuo kelio akių, gali gauti svarbiausią informaciją streso nesukeliančiai kelionei – greitį, navigacijos instrukcijas.

Naujasis „Mégane“  turi pačias naujausias pagalbines vairavimo technologijas, kurios neseniai buvo pristatytos naujuosiuose „Espace“ ir „Talisman“. Visas ADAS funkcijų derinys yra valdomas naudojant „R-Link 2“ sistemą.

Padidintas saugumas: greičio kontrolė, naudojant ACC (prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą) ir automatizuotą avarinio stabdymo sistemą (AEBS).

Įspėjimai: perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW), perspėjimas apie saugų atstumą (DW), perspėjimas apie viršijamą greitį, suderintas su kelio ženklų atpažinimo sistema (TSR) ir aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW). 

 Sumažinta įtampa:  atbulinės eigos kamera, automatiškai perjungiami artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintai (AHLB), priekiniai, galiniai ir šoniniai automobilio statymo jutikliai ir „Easy Park Assist“ automatinio automobilio statymo sistema.

Pirmasis segmente automobilis su vertikaliu, 8,7 colio ekranu

Aukštesnės specifikacijos naujuosiuose „Mégane“ yra „R-Link 2“ sistema su 8,7 colio vertikaliu ekranu, identišku naujuosiuose „Espace“ ir „Talisman‘ matytiems ekranams. Šiame ekrane panaudotos segmente unikalios, naudojimą palengvinančios jutiklių technologijos.

„R-Link 2“ sistema yra su balso atpažinimo funkcija, suteikiančia galimybę paprasčiau ir saugiau naudotis tokiomis sistemomis, kaip navigacija, telefonas, programos ir garso aparatūra. Trys konfigūruojami pagrindiniai ekranai leidžia greitai pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas. Specialus paketas, apimantis 12 mėnesių „Tom Traffic“ prenumeratą (priklausomai nuo rinkos) ir galimybę naudotis „R-Link Store“ programų parduotuve, praplečia šios multimedijos įrangos galimybes.

Prietaisų skydelis su spalvotu, septynių colių TFT ekranu

Septynių colių spalvotas TFT (Thin Film Transistor – plonasluoksnių tranzistorių) ekranas gali būti derinamas, atsižvelgiant į pasirinktą važiavimo režimą. Prietaisų skydelyje rodoma svarbiausia informacija, kaip greitis ir eilė kitų informacinių rodiklių, susijusių su navigacijos sistema arba pagalbinėmis vairavimo sistemomis.

Pažangi „Multi-Sense“ technologija

Jau siūloma naujajame „Espace“ ir „Talisman“, „Multi-Sense“ yra įranga, leidžianti naudotojams suasmeninti savo važiavimo būdą. Tai daroma keičiant akceleratoriaus pedalo ir variklio reakciją, derinant EDC automatinės transmisijos pavarų jungimo greitį ir kontroliuojant sėdynių masažo funkciją bei salono apšvietimą.

Centrinėje konsolėje esantis „Multi-Sense“ mygtukas leidžia tiesiogiai valdyti šias funkcijas.

Sistema siūlo penkis skirtingus važiavimo režimus, pavadintus „Sport“, „Normal“, „Comfort“, „Perso“ ir „Eco“. Versijoje GT mygtukas „Eco“ yra pakeistas „R.S. Drive“ mygtuku.

Siūlomos penkios skirtingos salono apšvietimo spalvos: raudona, žalia, mėlyna, purpurinė ir ruda. Salono šviesos išdėstytos ant centrinio  pulto, o aukštesnės specifikacijos versijose – ir priekinėse bei galinėse durelėse. Šios spalvos yra suderintos su TFT ekrano spalva ir vertikaliu multimedijos ekranu.

Pirmą kartą segmente: „4Control“ sistema naujajame „Mégane GT“

Naujasis „Mégane GT“ yra pirmasis automobilis segmente, turintis „4Control“ technologiją, kurią specialiai suderino „Renault Sport“ specialistai.

„4Control“ važiuoklė yra „Renault“ sukurta naujovė, turinti vairuojamuosius galinius ratus,  kas  suteikia išskirtinį vairavimo malonumą ir sportišką tikslumą derina su saugumu.

Vingiuotuose keliuose „4Control“ užtikrina precizišką, dinamišką valdymą, taip pat ir stabilumą, važiuojant dideliu greičiu. Ekstremaliose situacijose keturių vairuojamųjų ratų sistema suteikia užtikrintą, žaibiškai greitą reakciją. Automobilis važiuoja tolygiau, yra tiksliau ir lengviau valdomas. Nepriklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, vairuotojas  gali mėgautis tikruoju vairavimo malonumu. Sistema taip pat padidina manevringumą, važiuojant mažesniu greičiu arba statant automobilį.

Apibendrinant – naujojo „Mégane“ važiuoklė yra ypatingas derinys, suteikiantis galimybę derinti amortizatorių, ESP, stabdžių ir kitų elementų veikimą, užtikrinant aukštą komforto ir visapusiškumo lygį.

Naujasis „Mégane GT“ siūlo naujas, specialiai „Renault Sport“ sukurtas technologijas, pavadintas „Multi Change Down“ (leidžia greitą žemesnių pavarų jungimą) ir „Launch Control“ (leidžia maksimaliai greitai pajudėti iš vietos).

„Mes pasitelkėme visas „Renault Sport“ žinias, siekdami naująjį „Mégane GT“ padaryti komfortabilų ir kartu – malonų vairuoti. „4Control“ visų ratų vairuojamoji sistema yra derinama su specialiai „Renault Sport“ inžinierių suderinta pakaba, siekiant suteikti ypatingą važiavimo patirtį bet kokiame kelyje. Su 205 AG varikliu, septynių laipsnių, prie vairo esančiomis svirtelėmis valdoma EDC transmisija, išskirtiniu išorės dizainu ir sportiškos orientacijos interjeru naujasis „Mégane GT“ yra tobulas sprendimas galios, emocijų ir džiaugsmo prie vairo ieškantiems pirkėjams!“

Platus variklių asortimentas, siekiantis iki 205 AG

Nuo pat prekybos pradžios siūlomas po naujojo „Mégane GT“ kapotu montuojamas benzininis „Energy TCe 205“ variklis, suderintas su 7 laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatine transmisija. 2016 metų eigoje GT modelių gamą papildys dyzelinis „Energy dCi 165“ variklis, suderintas su 6 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija. Gamos pamatuose bus „Energy dCi 110 Diesel“ variklis, suderintas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šios versijos CO2 tarša sieks tik 86 g/km (3,3 litro / 100 km), ji bus žymima „ECO2“ ženklu. Nuo 2015 metų birželio 30 dienos „Renault“ naudoja „ECO2“ ženklą, taip kiekvienoje gamoje išskirdami patį ekonomiškiausią variklį.

Pradžioje bus siūlomi šie varikliai:

Dyzeliniai: „Energy dCi 90“, „Energy dCi 110“, suderinti su 6 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija ir „Energy dCi 130“.

Benzininiai: „Energy TCe 100“; „Energy TCe 130“ ir „Energy TCe 130“ su 7 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija.

2017 metų pradžioje gamą papildys „Hybrid Assist“ dyzelinė pavaros sistema. Siekiama, kad jos degalų sąnaudos pagal NEDC ciklą nesieks 3 l/100 km, o CO2 tarša sudarys 76g/km . Atsižvelgiant į ekonomiją ir CO2 taršą, ši pavaros sistema naująjį „Mégane“ leis vertinti kaip rinkos lyderį. Tokius rezultatus sistema pasieks, regeneruodama stabdymo ar lėtėjimo energiją ir vėliau ją panaudodama greitėjant. Tam tikromis aplinkybėmis, ypač – važiuojant mažesniu greičiu, ši sistema leidžia vairavimo malonumą derinti su išskirtine ekonomija.

„Talisman Grandtour“: naujas, didelis „Renault“ universalas

Pirmajam viešam naujojo „Talisman“ ir „Talisman Grandtour“ pristatymui „Renault“ pasirinko 2015 metų Frankfurto automobilių parodą. Europoje D segmento pardavimai kiekvienais metais sudaro daugiau nei milijoną automobilių, o universalai sudaro 54 proc. šio skaičiaus. „Renault Talisman Grandtour“ pasižymi tomis pačiomis stipriosiomis savybėmis, kaip ir liepos mėnesį pristatytas sedanas, jas papildydamas stilingomis universalo linijomis ir praktiškumu.

Sportiškos linijos

„Renault Talisman Grandtour“ matmenys prilygsta sedanui (ilgis 4,86 m / plotis 1,87 m / aukštis 1,46 m / ratų bazė 2,81 m). Universalas perėmė ir dinamiškas proporcijas, glotnų profilį ir aukštą vidurio liniją. Jo priekinė dalis įkūnija naująją „Renault“ tapatybę su dideliu deimanto logotipu, gerai matomu virš chromuotų radiatoriaus grotelių. Naująjį „Renault“ stilių aiškiai išreiškia buferius siekiantys C formos dienos žibintai. Aukštesnės specifikacijos versijose montuojami naujausią technologijų žodį įkūnijantys 100 proc. „Pure Vision LED“ žibintai su LED tipo artimosiomis ir tolimosiomis šviesomis.

Artėjant prie galinės dalies, šoninė juosmens linija palengva pakyla virš ratų arkų, automobiliui suteikdama išskirtinį dinamikos pojūtį.

Stogo rėmai iš poliruoto aliuminio akcentuoja veržlią stogo liniją, kurią pratęsia ilgas galinis aptakas. C statramsčiai ir chromu dekoruoti šoninių langų kraštai sustiprina universalo kėbulo išbaigtumo ir glotnumo įspūdį. Nuožulnus galinis stiklas išvaizdai suteikia dinamiškumo efektą, išvengiant bagažinės erdvės mažinimo.

Didelio diametro ratai (680 mm) leidžia platų ratlankių skersmens pasirinkimą – nuo 16 iki 19 colių – ir jie dailiai įsikomponuoja pabrėžtų formų arkose. Galiniuose žibintuose panaudota 3D efektą sukurianti „Edge Light“  technologija.  Jie visuomet švyti, suformuodami išskirtinį šviesų simbolį.

Lengvai pakraunama, beveik 1,700 dm3 talpos bagažinė

571 mm aukštyje esantis slenkstis, plati – 1 074 mm pločio pakrovimo anga bei, kaip ir sedano versijoje, elektra valdomas bagažinės dangtis leidžia lengvai pasiekti bagažo skyrių. 60/40 dalimis padalinta galinė sėdynė apima „Easy Estate“ sistemą, leidžiančią akimirksniu nulenkti sėdynes, paspaudus dvi bagažinėje esančias svirtis.

Dėl elektra valdomo bagažinės dangčio, kuris atidaromas pajudinus koja po galiniu buferiu, bagažinė užtikrina lengvą „laisvų rankų“ naudojimą ir pakrovimą.

 „Talisman Estate“ bagažinės talpa iki uždangalo yra 572 dm3 (VDA), o didžiausias krovinių skyriaus ilgis – 1 116 mm. Nulenkus galines sėdynes, šis skaičius padidėja iki 2 010 mm, o talpa – beveik iki 1 700 dm3 (VDA).

Gerovės paslaptis: erdvus salonas ir komfortabilios sėdynės

Sukurtas galvojant apie vairuotojo ir keleivių patogumą, „Renault Talisman Estate“, kaip ir versija sedano kėbulu, yra klasės lyderis, vertinant salono erdvę. Versija „Estate“ turi papildomą pranašumą dėl 30 mm didesnės erdvės gale sėdinčių keleivių galvoms – 886 mm.

Erdvė galvoms priekyje –  902 mm,

Erdvė galvoms gale –  886 mm,

Erdvė priekyje, alkūnių lygyje –  1,512 mm,

Erdvė keliams gale –  262 mm,

Daugiau nei 25 litrus siekianti dėtuvių talpa.

Patogios priekinės sėdynės pasižymi geriausiomis savybėmis klasėje:

iki 10 galimų nustatymų (iš kurių aštuoni yra reguliuojami elektra), sėdynės pagalvės ilgis gali būti reguliuojamas 60 mm amplitude;

keturiomis kryptimis reguliuojama juosmens atrama (aukštis ir gylis);

masažo funkcija, kuriai galima parinkti veikimo režimą ir intensyvumą (dvi programos, penkios sekos);

aviacinio stiliaus, šešiomis kryptimis reguliuojami galvų atlošai;

šildomos sėdynių pagalvės ir atlošai;

sėdynių atmintis su šešiais atskirais profiliais.

Ir dvi naujos, reikšmingos ypatybės:

integruota vėdinimo sistema, užtikrinanti komfortą karštu oru;

priekinių sėdynių nugarėlėse panaudota tvirta, pusiau standi „Cover Carving“ technologija, užimanti mažiau vietos ir atlaisvinanti daugiau nei tris centimetrus gale sėdinčių keleivių keliams.

Penki įrangos lygiai:

„Talisman Grandtour“ yra siūlomas su galimybe pasirinkti iš penkių skirtingų įrangos lygių, įskaitant gamą vainikuojančią „Initiale Paris“ specifikaciją, siūlančią dar daugiau rafinuotumo ir komforto,  „Améthyste Black“ išorės apdailą, specialią, stambaus rašto „nappa“ odos apdailą salone ir dėl laminuotų šoninių stiklų pagerinta garso izoliacija.

Ryškus, didelio „Renault“ sedano stilius

Panaudodamas šiame segmente tokį populiarų trijų tūrių dizainą, „Renault Talisman“ pasižymi dailiai subalansuotomis proporcijomis, tuo pat metu siūlydamas erdvų saloną ir išlaikydamas jaukias ir malonias „Renault“ linijas. „Talisman“ salonas lengvai paperka keleivius savo salonu, kuris yra vienas erdviausių klasėje, itin komfortabiliomis sėdynėmis ir 608  dm  talpos bagažine.

„Talisman“ ir „Talisman Grandtour“: pripildyti vairavimo malonumą ir kelionės komfortą didinančių technologijų

„Multi-Sense“ technologija visų vairuojamųjų ratų technologiją derina su aktyviais amortizatoriais

„Renault Talisman“ ir „Talisman Grandtour“ dalinasi technologijomis.

Pirmą kartą šiame segmente „Renault Talisman“ suderina „4Control“ sistemos ir aktyvių amortizatorių privalumus. Mieste „4Control“ važiuoklė apdovanoja „Talisman“ išskirtiniu manevringumu. Vertinant pasitikėjimą ir važiavimo komfortą, naujojo „Renault“ stabilumas posūkiuose ir miklumas atliekant staigius manevrus, šį automobilį iškelia į tik jo paties klasės lygmenį.

Renault „Multi-Sense“ technologija leidžia suasmeninti įvairių nustatymų parametrus, naudojantis keturiais iš anksto nustatytais režimais („Comfort“, „Sport“, „Neutral“, „Eco“), taip pat pasinaudojant visiškai suderinamu „Perso“ režimu.

Šiuos režimus galima pasirinkti naudojantis tiek „R-Link 2“ multimedijos sistema, tiek centriniame  pulte esančiu valdikliu, taip keičiant variklio reakciją, EDC transmisijos pavarų jungimo algoritmus, vairo stiprintuvo veikimo stiprumą, amortizatorių charakteristikas ir „4Control“ sistemos veikimą.

„Talisman“ gali akimirksniu pakeisti savo asmenybę: greito jungimo mygtukas leidžia vairuotojui dviem spustelėjimais tiesiogiai rinktis tarp „Comfort“ ir „Sport“ režimų. „Talisman“ konstrukcija su žemu svorio centru ir arti kelio esančia vairuotojo padėtimi lemia tai, kad „Multi-Sense“ sistemos privalumus bus galima dar geriau pajausti, ypač pasirinkus dinaminį „Sport“ režimą. Taip vairuotojui tarsi suteikiama galimybė paspaudus mygtuką rinktis iš kelių automobilių, esančių viename automobilyje. Nepriklausomai nuo to, kokiam važiavimui tinkama nuotaika – ar aktyviam ir tiksliam, ar tolygiam ir komfortabiliam, pasirinkimas visuomet yra po ranka, be to, jis atliekamas akimirksniu.

Keičiant važiavimo režimą, kartu keičiama ir automobilio salono atmosfera, parenkant apšvietimo spalvą (mėlyną, raudoną, rusvai raudoną, žalią arba purpurinę), prietaisų skydelio pateikimą ir spalvą, taip pat modifikuojant variklio garsą.

„R-Link 2“: šiuolaikinis valdymo centras

„Renault Talisman“ siūlo „Renault R-Link 2“ multimedijos centrą su belaidėmis sąsajomis ir 7 colių horizontaliu arba 8,7 colio vertikaliu ekranu. „R-Link 2“ leidžia prižiūrėti pagalbines automobilio vairavimo sistemas ir kitą standartinę įrangą, pavyzdžiui, navigacijos sistemą, garso aparatūrą ir klimato kontrolės funkciją. Be jutiklinio ekrano, galima naudotis specialiais mygtukais, centriniame pultelyje esančiu daugiafunkciu sukamu valdikliu ir ant vairo esančiais mygtukais.

Pagrindinis puslapis dabar gali būti konfigūruojamas, vairuotojui suteikiant galimybę tiesiausiu keliu pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas arba suasmeninti visą sąsają.

Specialiai suderintas „Bose“® garsas

„Talisman Grandtour“ turi specialiai suderintą „BOSE® Surround Sound“ garso sistemą, kurią sudaro 12 aukštos klasės garsiakalbių ir žemų dažnių generatorius. „Centerpoint“® technologija iš erdvinio šaltinio gaunamą signalą konvertuoja į kelių kanalų signalą – taip sukuriamas erdvinis garsas. „Bose“ ® skaitmeninis signalo procesorius išnaudoja individualias „Talisman“ akustines savybes, sukuriant geriausią skambesį.

Plati pagalbinių vairavimo sistemų gama (ADAS)

Nuraminimui: prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC); aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS).

Perspėjimui: perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW); perspėjimas apie saugų atstumą (SDW); ženklų atpažinimas su greičio viršijimo prevencija, (TSR / OSP); aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW).

Pagalbai: galinė vaizdo kamera, automatiškai perjungiamos artimosios ir tolimosios šviesos (AHL); elektroninis stovėjimo stabdys; priekiniai, galiniai ir šoniniai automobilio statymo jutikliai; automatinis automobilio statymo asistentas.

Kad kelionė nevargintų, paslepiamas, spalvotas akių lygyje esantis ekranas rodo naudingą informaciją: važiavimo greitį, navigacijos sistemos duomenis, ir pagalbinių vairavimo sistemų (ADAS) pranešimus.

Važiavimo malonumą užtikrinantys efektyvūs varikliai

„Renault Talisman Estate“ siūlo tą pačią kaip ir sedano versijoje variklių gamą.

Du benzininiai varikliai:

 „Energy TCe150“ ir „Energy TCe 200“, suderinti su septynių laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatinėmis transmisijomis.

Trys dyzeliniai varikliai:

 „Energy dCi 110“, suderinti su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių, dviejų sankabų, EDC automatine transmisija .

 „Energy dCi 130“, taip pat siūlomi su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC transmisija.

„Energy dCi 160“ su „Twin Turbo“ technologija, derinamas išskirtinai su šešių laipsnių, dviejų sankabų, EDC transmisija.