Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Dacia“ praplečia pavaros sistemų asortimentą, pristatydama „Easy-r“ automatizuotą mechaninę transmisiją ir pristato „Duster Édition 2016“

Pirmą kartą „Dacia“ pasiūlys automatizuotą mechaninę transmisiją „Easy-R“.
Nuotraukos

„Dacia Duster Édition 2016“ bus siūlomas su nauja „Altaï Green“ kėbulo spalva ir su pagerinta apdaila, įskaitant dvi naujas apmušalų medžiagas, juoda spalva su deimanto efektu dažytais ratlankiais, „MEDIA-NAV Evolution“ multimedijos bei navigacijos sistema ir, pirmąjį kartą, galine kamera.

 

Vos per 10 metų laikotarpį, „Dacia“ išaugo į svarbų automobilių pasaulio žaidėją, nuo markės atnaujinimo pardavusį beveik 3,5 milijono automobilių. Pirmojoje 2015 metų pusėje markės prekybos augimas didėjo 10,1 proc. 

Pirmasis markės atgimimo dešimtmetis buvo pažymėtas eile specialių renginių.

 Pirmą kartą „Dacia“ pristato automatizuotą mechaninę transmisiją, pavadintą „Easy-R“. Suderinta su „TCe 90“ varikliu, kuris taip pat yra aprūpintas ir „Stop & Start“ sistema, ši, penkių laipsnių transmisija palengvins vairuotojų gyvenimą keliuose, suteikdama sankabos neturinčios pavarų dėžės patogumą. Dar iki šių metų pabaigos (priklausomai nuo rinkos) „Easy-R“ bus siūloma „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“.

Praėjus dvejiems metams po „Duster“ atnaujinimo, „Dacia“ toliau stiprina jo įvaizdį, atliekant naujus stiliaus pakeitimus ir papildant įrangą. Naujos apmušalų medžiagos, juodos spalvos, deimanto efekto, ratlankiai „MEDIA-NAV Evolution“ navigacijos ir multimedijos sistema bei atbulinės eigos kamera perteikia nuotykingą 2016 metų modelio „Duster“ dvasią.

 „Dacia“ praplečia savo jėgos sistemų gamą: 

Iki šių metų pabaigos „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ bus siūlomi su naująja „Easy-R“ automatizuota mechanine pavarų dėže (tam tikrose rinkose bus siūlomos specifinės versijos). Išlaikant „Dacia“ tradicijas, ši nauja įranga bus siūloma už priimtiną kainą.

Suderinus su benzininiu „TCe 90“ varikliu, „Easy-R“ pavarų dėžė suderina komfortą su praktiškumu. Pasiekdamas 90 AG ir 140 Nm sukimo momentą, „TCe 90“ variklis yra ypač tiksliai reaguojantis – net esant žemiems sūkiams – ir puikiai jaučiasi tiek mieste, tiek užmiesčio keliuose. „Stop & Start“ įrangos dėka jo vidutinės degalų sąnaudos siekia 4,9 litro /100km. Šios charakteristikos prilygsta versijai su mechanine transmisija.

„Easy-R“: dviejų pedalų transmisija už prieinamą kainą

„Easy-R“ yra naujausias pasiūlymas „Dacia“ jėgos sistemų pasiūloje, tinkantis miesto aplinkai ir išpildantis lankstesnį vairavimo stilių vertinančių klientų poreikius.

„Easy-R“ sumažina vairavimo įtampą savo naudojimosi lengvumu ir suteikdamas sankabos neturinčios transmisijos patogumą. Jis yra aprūpintas kompiuterio kontroliuojamu, elektromechaniniu jungimo mechanizmu, kuris pakeičia vairuotoją išjungiant sankabą, perjungiant pavarą ir vėl įjungiant sankabą. „Easy-R“ automatizuota mechaninė transmisija turi du veikimo režimus, suderintus atitikti kiekvieną situaciją: „Drive“ ir „Manual“ (rankinio jungimo).  Pasirinkus „Drive“ režimą, pavarų jungimą valdo važiavimo sąlygas vertinantis kompiuteris. Keitimą apsprendžia tokie faktoriai, kaip variklio sūkiai, automobilio greitis, vairavimo stilius ir kita.

Pasirinkus režimą „Manual“ (rankinis valdymas), vairuotojas pilnai kontroliuoja pavarų jungimą.

Lyginant su tradicine, mechanine pavarų dėže, automatizuota mechaninė „Easy-R“ transmisija siūlo:

Naudojimosi lengvumą ir didesnį komfortą

Režimas „Drive“ vairuotoją atlaisvina nuo kai kurių veiksmų (sankabos įjungimo ir išjungimo bei pavarų perjungimo). Transmisija pasirenka geriausią kompromisą tarp degalų ekonomijos ir greitėjimo, todėl nėra variklio užgęsimo pavojaus ar rizikos važiuoti pernelyg aukštais sūkiais.

„Manual“ režimas (rankinio valdymo) suteikia dar daugiau  dinamiškumo, vairuotojui pačiam pasirenkant pavarų jungimo momentą. Tokiu atveju yra galimybė pasirinkti reikiamą pavarą, atliekant staigų lenkimo manevrą, arba važiuojant slidžiu (apsnigtu) keliu.  Viskas, ko reikia – pavarų dėžės valdymo svirtį pastumti į poziciją  „M“ ir rinktis „+“ arba „–„, jungiant pavaras aukštyn arba žemyn.

Važiuojant „Drive“ režimu ir esant staigaus greitėjimo poreikiui (įjungus maksimalaus pavaros žeminimo funkciją „kick down“), pavarų dėžė automatiškai jungia žemesnę pavarą. Transmisija gali jungti vienu arba dviem laipsniais žemesnę pavarą, siekiant išnaudoti visą variklio galią.

Padidintas manevringumas: pasirinkus „Drive“ režimą, optimizuojama „šliaužimo“ funkcija. Kai tik atleidžiamas stabdžių pedalas, automobilis automatiškai, nedideliu greičiu ima judėti pirmyn (arba atgal) – tai atliekama, neliečiant akceleratoriaus. Tai palengvina manevravimą nedideliu greičiu (pavyzdžiui, paralelinio statymo) ir, kartu su „Hill Start Assist“ funkcija, leidžia išlaikyti automobilio stabilumą stačiose įkalnėse. Šis sprendimas yra naudingas ir lėtai važiuojant eismo spūstyse.

Optimizuota ekonomija: automatizuota mechaninė transmisija užtikrina tokius pat degalų ekonomijos ir CO2 taršos duomenis, kaip ir versija su mechanine pavarų dėže. Kadangi elektromechaninis jungimo mechanizmas veikia tik pavarų keitimo metu, „Easy-R“ transmisijos energijos nuostoliai yra kur kas mažesni, nei tradicinės automatinės transmisijos.

Kokybė ir patikimumas: Elektromechaninio pavarų jungimo technologija važiavimui suteikia tolygumo ir padidina tiek patikimumą, tiek ilgaamžiškumą. Bandymų metu „Easy-R“ transmisija buvo 130 000 valandų vertinama specialiame stende. Be to, kiekviena „Easy-R“ pavarų dėžė yra nuodugniai patikrinama, jai paliekant surinkimo liniją.

 Besiplečianti „Dacia“ variklių gama

Perėjimas prie „Euro 6“ taršos standartų pakeitė „Dacia“ variklių gamą: dabar visi „Dacia“ varikliai turi „Stop & Start“ sistemą su stabdymo energijos regeneravimu („Energy Smart Management“).

-  Visi dyzeliniai varikliai „Dacia“ gamoje derinami su aptarnavimo nereikalaujančiomis ir dėl praktiškumo pasirinktomis azoto oksidų gaudyklėmis.


 Šie pokyčiai leido gerokai sumažinti degalų sąnaudas.

„Sandero“, „Logan“ ir „Logan MPV“:

-  „TCe 90“ benzininis variklis: sutaupoma 0,1 litro/100km – tai atitinka 7g CO2/km sumažėjimą (109 g  CO2/km),

-  Naujasis dyzelinis variklis „dCi 90“: sutaupoma 0,3 litro/100km – tai atitinka 9g CO2/km sumažėjimą (90 g CO2/km),


 „Sandero Stepway“:

-  Benzininis variklis „TCe 90“: sutaupoma 0,3 litro/100km – tai atitinka 9 g CO2/km sumažėjimą (115 g CO2/km),

-  Naujasis dyzelinis variklis „dCi 90“: sutaupoma 0,2 litro/100km – tai atitinka 7 g CO2/km sumažėjimą (98 g CO2/km),


 „Duster“:

-  Naujasis benzininis variklis „Sce 115“: 6,4 litro/100 km, 145 g CO2/km,

-  Benzininis variklis „TCe 125“: sutaupoma 0,2 litro/100 km – tai atitinka 7 g CO2/km sumažėjimą (138 g CO2/km),

-  Naujasis dyzelinis variklis „dCi 90“: sutaupoma 0,3 litro/100 km – tai atitinka 8 g CO2/km sumažėjimą (115 g CO2/km)

-  Naujasis dyzelinis variklis „dCi 110“: sutaupoma 0,5 litro/100 km­ – tai atitinka 12 g CO2/km sumažėjimą (115 g CO2/km „Duster 4x2“ versijoje ir 123 g CO2/km „Duster 4x4“ versijoje).

Dacia Duster“ gama evoliucionuoja, pristatant naujausią versiją „Édition 2016“. Buvo išlaikyti visi konstrukcijos ir dizaino elementai, prisidėję prie „Duster“ sėkmės, tačiau juos papildys nauja papildoma įranga ir dar daugiau stiliaus detalių.

Modifikuotas stilius dar sustiprina tvirtumo įspūdį

Praėjus vos porai metų nuo paskutiniojo „Duster“ atnaujinimo, „Duster Édition 2016“ yra siūlomas su stilių pabrėžiančiais, naujais, juodais, deimanto efekto, 16 colių lengvo liejinio ratlankiais. Siekiant pabrėžti šio modelio kvietimą patirti nuotykius, dabartinė „Olive Grey“ žalio atspalvio kėbulo spalva yra keičiama į „Altaï Green“.


„Duster Édition 2016“ salonui dar daugiau charakterio suteikia dvi naujos apdailos versijos („Silicon“ juoda ir „Féderer“ pilka juodame fone) su diskretiškomis pilkos spalvos siūlėmis. Baziniai modeliai bus siūlomi su „Silicon“ juodais apmušalais, tuo tarpu versijos su aukštesne specifikacija bus siūlomos su „Féderer“ pilka juodame fone.

Be to, senoji „Cosmos“ pilka spalva keičiama į „Platinum“ pilką (priklausomai nuo rinkos ir versijos), visų pirma – vidinių durų skydų, durų rankenėlių ir centrinės konsolės apdailoje.

 Naujas įrangos paketas

Iki šiol siūlyti tik ribotos serijos „Anniversary“ versijose, MEDIA-NAV Evolution multimedijos ir navigacijos sistema dabar galima su keliomis „Duster Édition 2016“ versijomis. Ši pažangi, tačiau paprasta naudoti sistema keleiviams užtikrina papildomas ryšio galimybes.

Atbulinės eigos kamera bus siūloma kaip papildoma „Duster Édition 2016“ įranga, dar labiau supaprastinant automobilio valdymą ir padidinant saugumą.

  „MEDIA-NAV Evolution“ multimedijos ir navigacijos sistema

Palydovinė navigacijos sistema, apimanti papildomą TMC eismo informacijos funkciją ir alternatyvaus kelio paiešką (priklausomai nuo rinkos)

Saugumo perspėjimai (juodosios dėmės keliuose)

Išmaniojo telefono prijungimo galimybė specialios programėlės pagalba: naudojant AHA programą, galima naudotis iš anksto parinktu multimedijos turiniu. Šią programą galima nemokamai atsisiųsti į „Android“ arba „iOS“ platformą palaikančius išmaniuosius telefonus. Tai suteikia galimybę automobilyje pilnai naudotis multimedijos biblioteka (interneto radijo stotimis, garso įrašų pranešimais, muzika, audio knygomis), ir netgi socialiniais tinklapiais „Facebook“® bei „Twitter“®. Ji netgi suteikia realaus laiko informaciją apie artimiausias lankytinas vietas, tokias, kaip viešbučius ir restoranus. Be to, ji leidžia susisiekti su šiomis įstaigomis telefonu ir automatiškai nustato aktualią lankytiną vietą kaip atvykimo tašką navigacijos sistemoje.

Ant vairo rato yra valdymo mygtukai, leidžiantys naudotis „Apple SIRI“ balso atpažinimo sistema (galima su „iPhone® 4S“ ir naujesniais modeliais).

Moderni spalvota sąsaja su naujomis ikonomis. „Dacia MEDIA NAV Evolution“ išsaugojo savybes, kurios MEDIA NAV sistemai atnešė tokią sėkmę: didelį, 18 cm (7 colių) jutiklinį ekraną su pagrindiniu puslapiu, leidžiančiu lengvai pasiekti šešias pagrindines funkcijas: radiją, multimediją, telefoną, žemėlapius, navigaciją (su 2D ir „paukščio skrydžio“ režimais) ir nustatymus. Mobilūs prietaisai, kaip išmanieji telefonai arba MP3 grotuvai gali būti prijungiami, naudojantis USB jungtimi arba įprasta garso perdavimo jungtimi. Dėl puikiai suderintos ergonomikos visa tai yra lengvai pasiekiama priekiniame įrenginio skydelyje. „Bluetooth®“ funkcija „Dacia MEDIA NAV Evolution“ naudotojams leidžia naudotis belaidžio garso įrašų perdavimo galimybe.

 

2016 metų „Duster“ gamoje bus nauja ribotos serijos versija, pasižyminti dar labiau išsiskiriančia išvaizda

Naujas, ribotos serijos, „Duster Urban Explorer“ bus siūlomas tam tikrose Europos rinkose ir komplektuojamas su specialiais „Baroudeur“ bei „Look“ specifikacijos paketais.

 „Baroudeur“ paketas apima naujas, apsaugines šonų juostas, dengiančias apatines kėbulo dalis ir juosiančias ratų arkas, taip sustiprinant tvirtą „Duster“ charakterį. Nauji, juodi, ratai su deimanto efektu šiai ribotai serijai prideda dar vieną elegantišką akcentą.


„Look“ paketas apima tamsaus metalo spalvos išorinių veidrodėlių korpusus, apsaugines dugno plokštes priekyje ir gale, durų slenksčius ir išilginius stogo rėmus, bei papildomai tonuotus galinius stiklus, pabrėžiančius šio rafinuoto ir komfortabilaus automobilio miestietišką stilių.

Oda aptrauktas vairo ratas dera su patraukliai apipavidalintu salonu.

Pagaliau, siekiant palengvinti vairuotojo keliones mieste, ribotos serijos „Urban Explorer“ yra aprūpintas standartine „MEDIA-NAV Evolution“ navigacijos sistema.

 


  Degalų sąnaudos tarša pateikiama, remiantis Europoje galiojančiais įstatymais

  „Sandero“, „Logan“ ir „Logan MCV“: 109g/km / „Sandero Stepway“: 115g/km

  Išskyrus benzinines 1.2 75 AG „Sandero“, „Logan“ ir „Logan MCV“ versijas.

  Degalų sąnaudos ir tarša pateikiama, remiantis Europoje galiojančiais įstatymais.

  Vokietija, Italija, Ispanija, Portugalija, Šveicarija, Austrija, Švedija, Lenkija, Slovėnija, Kroatija, Serbija, Bosnija, Makedonija, Kosovas ir Juodkalnija.