Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

"Dacia" naujovės Ženevos automobilių parodoje

Pelnyti klientų pasitikėjimą ir įsitvirtinti rinkoje gamintojui „Dacia“ pavyko tvirtai tesint savo pažadą dėl automobilių patikimumo ir įperkamumo.
Nuotraukos

„Dacia“ plėtra vyko nuosekliai kiekvienai rinkai pateikiant atskirą, jos klientų poreikiams pritaikytą siūlymą:

-       pirma, kartu su „Dacia“ Europoje atsirado galimybė mažesnes pajamas gaunantiems klientams įsigyti naują automobilį, kuris dažnai apskritai būna pirma nauja transporto priemonė jų gyvenime;

-       antra, suteiktomis galimybėmis demokratiškesniu būdu patekti į automobilių rinką „Dacia“ padėjo žengti į kitą lygį Viduržemio jūros šalių ekonomikoms.


 Skatindama pirkėjus protingai pirkti, „Dacia“ padeda keisti ir pirkimo įpročius. Šią tendenciją rodo ir stiprus lojalumas prekės ženklui, kurį apibūdina aukštas pakartotino klientų sugrįžimo ir prekės ženklo rekomendavimo kitiems laipsnis („TNS Sofres“ tyrimas, 2013 m.).

 „Mūsų klientus galima atpažinti iš jų gebėjimo atskirti tai, kas svarbiausia, ir tai, kas nebūtina. Ši savybė pasireiškia visur, ne tik perkant automobilį. 2005 m. rinkai pateiktą „Dacia“ lydėjo šūkis „Būk logiškas, būk „Logan“. Nors nuo to laiko „Dacia“ smarkiai išsiplėtė ir dabar jau siūlo septynis modelius, tačiau tokia mąstysena šiandien yra kaip niekad tvirta visų „Dacia“ klientų, kurių šiandien jau turime 2,7 milijono, kasdienio gyvenimo realybė.“

Renaudas Pirelis, „Dacia“ rinkodaros direktorius

 Dar vieneri „Dacia“ augimo metai

2013 m. „Dacia“ pardavimai išaugo 19,3 proc., t. y. parduota beveik 430 000 automobilių. Tokius puikius rezultatus lėmė „Duster“ sėkmė ir atnaujinti „Logan“ bei „Sandero“ modeliai.

2013 m. „Dacia“ plėtojosi toliau ir žengė į šešias naujas rinkas: Jungtinę Karalystę, Airiją, Norvegiją, Daniją, Kiprą ir Maltą.

Šiandien šio prekės ženklo automobiliai parduodami jau 43 pasaulio šalyse. Tikimasi, kad neseniai atnaujinta produktų linija leis ir toliau žengti savo sėkmės keliu.

 „Atnaujinta „Dacia“ automobilių linija ir suformuotas atstovų tinklas paklojo puikius pagrindus mūsų komercinei sėkmei naujose šalyse ir dar labiau įtvirtino mūsų pozicijas senose rinkose.“

Rafaelis Tregueras, „Dacia“ komercijos direktorius

 Rekordiniai pardavimai Europoje

 2013 m. „Dacia“ rinkos dalis augo gerokai sparčiau nei kitų automobilių gamintojų. Pakilusi laipteliu aukštyn, šiandien „Dacia“ užima 16-ąją vietą Europoje ir 5-ąją vietą Prancūzijoje.

„Dacia“ pardavimai Europoje pasiekė rekordinį lygį, o naujų automobilių įregistruota 26 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Sparčiu augimu „Dacia“ išsiskyrė ir daugelyje kitų rinkų, ypač Prancūzijoje (+11,0 proc.), Ispanijoje (+80,9 proc.), Portugalijoje (+74,0 proc.) ir Nyderlanduose (+49,0 proc.).

 Prancūzijoje „Dacia“ pakilo per vieną vietą ir tapo penktuoju pagal populiarumą prekės ženklu lengvųjų automobilių ir LKA rinkoje.

Net keturi „Dacia“ modeliai patenka į perkamiausių fiziniams asmenims parduodamų automobilių trejetuką:

-     „Duster“ – visureigių lyderis C segmente;

-     „Sandero“ užima trečiąją vietą tarp B segmento hečbekų;

-     „Lodgy“ – antras kompaktinių MPV segmente;

-     „Dokker“ – antroji pagal populiarumą laisvalaikio transporto priemonė.

 Įspūdingu augimu „Dacia“ išsiskyrė Ispanijoje, kur naujų automobilių buvo įregistruota net 80,9 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Ši sėkmė 2013 m. leido „Dacia“ patekti į perkamiausių prekės ženklų dešimtuką, o „Sandero“ tapo perkamiausia fiziniams asmenims parduodama transporto priemone.

 Jungtinėje Karalystėje prekės ženklas debiutavo sausio mėnesį. Šiandien šioje šalyje jau įregistruoti 17 146 nauji automobiliai, o „Dacia“ rinkos dalis siekia 0,7 proc. „Autocar Magazine“ teigimu, „Dacia“ pirmaisiais metais pasiekė patį geriausią rezultatą, kokį kada nors Jungtinėje Karalystėje yra pasiekęs naujas prekės ženklas.

 „Dacia“ – rinkos lyderis trijose Viduržemio jūros regiono šalyse

 Viduržemio jūros regiono šalyse „Dacia“ pažanga irgi akivaizdi. Turkijoje, Maroke ir Rumunijoje prekės ženklas pasižymi itin sparčiu augimu, o Bulgarijoje „Dacia“ jau tapo populiariausiu prekės ženklu.

 Turkijoje „Dacia“ aplenkė gerai žinomus prekės ženklus ir dabar rinkoje užima 8-ąją vietą. Šiuo metu „Dacia“ turi 4,3 proc. rinkos, kuriuos užtikrino galingas „Lodgy“ (segmento lyderio) ir „Dokker“ proveržis.

Sausio mėn. Turkijos automobilių prekybos atstovų asociacija „Dacia“ pripažino sparčiausiai augančiu lengvųjų komercinių automobilių prekės ženklu.

 Palyginti su 2012 m. Viduržemio jūros regiono šalyse pardavimai išaugo 7,4 proc., o vien tik gruodžio mėn. – net 17 proc.

 „Dacia“ spartos nesulėtino net ir perkamiausio prekės ženklo titulas Rumunijoje ir Maroke

Palyginti su 2012 m. „Dacia“ rinkos dalis 2013 m. išaugo 5,4 procentinio punkto, nepaisant to, kad šių šalių rinka susitraukė 7 proc.

31,7 proc. Rumunijos rinkos šiuo metu ženklui „Dacia“ užtikrina tvirtas lyderio šioje šalyje pozicijas.

 Maroke „Dacia“ rinkos dalis padidėjo 4,4 procentinio punkto ir dabar siekia 25,2 proc. Savo sėkme toliau didžiuojasi nuo pat 2006 m. perkamiausiu automobiliu tapęs „Logan“. Modeliai „Dokker“ ir „Duster“ atitinkamai užima trečiąją ir ketvirtąją vietą Maroko perkamiausių automobilių sąraše.

 Bulgarijoje „Dacia“ jau lenkia anksčiau nuolat pirmavusius gamintojus: jos rinkos dalis siekia 10,9 proc.

Modeliai „Sandero“ ir „Duster“ perkamiausių lengvųjų automobilių sąraše užima atitinkamai antrą ir ketvirtą vietą, o LKA segmente tvirtai pirmauja „Dokker“.

2013 m. gruodžio mėn. Bulgarijos „Press Auto Club“ „Dokker“ furgoną pripažino metų furgonu. Rinkdama geriausią, daugiau nei 50 žurnalistų vertinimo komisija atsižvelgė į automobilių dizainą, naudojamus variklius, funkcionalumą, vairavimo saugumą, kainą ir eksploatavimo išlaidas.

 „Didžiuojamės, kad gavome metų furgono titulą. Šis apdovanojimas atspindi ne tik „Dacia Dokker“ savybes bei sėkmę rinkose, bet ir mūsų darbuotojų įsipareigojimą toliau plėtoti šį prekės ženklą Bulgarijoje.“

Plamen Kyaychev, „Dacia“ rinkodaros direktorius, Bulgarija.

 

Daugiau nei milijonas „Dacia“ gerbėjų socialiniame tinkle „Facebook“

Puikus šio prekės ženklo komercinės sėkmės atspindys – „Dacia“ gerbėjų bendruomenės entuziazmas.

Prekės ženklo patrauklumą iliustruoja ir tas faktas, kad 2013 m. lapkričio mėn. „Facebook“ socialiniame tinkle „Dacia“ gerbėjų skaičius pasiekė milijoną.

Šio socialinio tinklo nariu „Dacia“ prekės ženklas tapo tik 2010 m., o šiandien jis jau turi tarptautinį ir 20 regioninių puslapių. Vien tik Turkijos puslapyje įregistruota daugiau nei 426 000 gerbėjų, o antrąją vietą pagal gausą užima Rumunijos puslapis, turintis 272 000 gerbėjų.

Savo bendruomenei „Dacia“ siūlo ne tik išskirtinį turinį, net ir nemažai smagių užsiėmimų, pavyzdžiui, 2013 m. Ispanijos, Lenkijos ir tarptautiniame puslapyje surengtas konkursas „Naujasis „Duster“ pritraukė netgi dar daugiau gerbėjų, o 2014 m. pradžioje „Dacia“ puslapis jau  turėjo 1 400 000 registruotų lankytojų.

Socialiniai tinklai – puikus būdas palaikyti ryšius su savo gerbėjais tiek bendraujant virtualioje erdvėje, tiek ir susitinkant dideliuose renginiuose, pavyzdžiui, „Dacia“ iškyloje Prancūzijoje,  kuri 2013 m. pritraukė 15 000 dalyvių, arba ture Maroko paplūdimiais.

 NAUJOSIOS KARTOS „DACIA“ AUTOMOBILIAI

2012 m. kovo mėn. rinkoje pasirodęs „Lodgy“ reiškė, jog ateina naujoji „Dacia“ automobilių karta, rodanti, kad šio gamintojo automobiliai ne tik išsaugojo neprilygstamą erdvės ir kainos santykį, patikimumą bei linijos paprastumą, t. y. tas savybes, kurios tiesiog glūdi „Dacia“ genuose ir kuriomis grindžiama fenomenali šio prekės ženklo sėkmė bei pasitikėjimas juo, bet ir siūlo patrauklesnį dizainą, klientų trokštamą šiuolaikiškumą ir naujuosius variklius.

Stipresnis prekės ženklo individualumas

Nauja konstrukcija suteikia „Dacia“ modeliams daugiau individualumo, kuris akivaizdžiai pastebimas visuose šio ženklo modeliuose.

 Šiuolaikiškesnė išorė

Atnaujintas „Dacia“ automobilių priekis: su žibintais sujungtos grotelės sukuria platumo pojūtį, o dvi horizontalios juostos grotelių viduje akcentuoja tvirtumą ir suteikia priekiui šiuolaikiškumo.

Gražesnė žibintų apdaila irgi padeda sukurti modernaus automobilio įspūdį.

Žibintai ir grotelės – vienintelė priekio detalė, kuri pabrėžiama naudojant juodą spalvą.

 Žvelgiant iš šono, matyti, kad išorinė išvaizda išsaugojo paprastumą, o išlenkti sparnai gražiai pabrėžia automobilio tvirtumą.

Stiprumo įspūdį naujiesiems modeliams sukuria platesnė tarpvėžė ir didesni ratai (15 colių bei 16 colių „Stepway“ versijoje).

 „Nors naujasis „Dacia“ automobilių dizainas yra šiuolaikiškas ir dinamiškas, vis tik juose išliko tas pats formų griežtumas. Linijos išbaigtos, jokių nebūtinų puošmenų nėra. Jei užsimerktumėte, pajustumėte, kad automobilį įsivaizduojate tokį, koks jis iš tikrųjų yra. Tai – paprastas ir tuo pačiu  kultinis automobilis.“

Davidas Durandas, „Dacia“ linijos modeliavimo vadovas

 Dinamiškesnę išvaizdą naujajai „Dacia“ automobilių kartai suteikia bazinę liniją papildančios naujos kėbulo spalvos. „Lodgy“ ir „Dokker“ dabar išleidžiamas ir „Cendré Beige“ bei „Minéral Blue“ spalvos, o naujasis Logan“ ir „Sandero“ – naujo atspalvio „Persan Blue“. „Sandero Stepway“ dažomas būtent „Azurite Blue“, o naujasis „Duster“ –„Comète Grey“ spalva.

Perėjus į aukštesnę klasę, automobiliuose pradėtos naudoti naujos, patrauklios medžiagos. Dabar kai kurie automobiliai išleidžiami ir su chromo apdaila, pavyzdžiui, turi chromuotą išmetamųjų dujų vamzdį.

 Patrauklesnis vidus

Tokia pat stiliaus darna akivaizdžiai matyti ir „Dacia“ automobilių viduje.

Visiems „Dacia“ modeliams būdingos jų stiliaus kryptį pabrėžiančios ypatybės: apskritos ventiliacinės angos, vairas su logotipu ir durelių rankenėlės.

 Naujieji modeliai išsiskiria ir identišku šiuolaikinio dizaino valdymo pultu, kurio prietaisų skalės papuoštos chromo apdaila (priklausomai nuo versijos).

 Prabangumo suteikia aukštesnio lygio išorės apdaila, pavyzdžiui, blizgi juoda spalva.

Kėdžių forma pakeista taip, kad dar geriau atspindėtų skirtingus apdailos lygius, be to, naudojami ir geresnės kokybės apmušalai.

 Vienintelė išimtis iš bendros taisyklės – naujasis „Duster“, išsiskiriantis visiškai nauju priekiu, pabrėžiančiu tvirtą jo padėtį kelyje ir universalų charakterį. Naujas prietaisų skydas ir centrinis valdymo pultas, kurį įrėminantys vertikalūs konstrukciniai elementai dar labiau sustiprina griežtos visumos jausmą, tiesiog byloja, kad tai – neabejotinai keturiais ratais varomas (4x4) automobilis.

 Visiems modeliams būdingų naujovių gausa

Naujosios kartos „Dacia“ automobiliuose klientai ras ir kitų, dažnai ypač trokštamų ypatybių bei įrangos. Ir visa tai – už tokią pat patrauklią kainą.

 Visuose „Dacia“ modeliuose dabar įrengtos dvi daugialypės terpės sistemos

 - „Dacia MEDIA NAV“, arba daugialypės terpės navigacijos sistema su dideliu jutikliniu ekranu. Didžiuliame 7 colių (18 cm) įstrižainės jutikliniame ekrane – aiškus pradinis puslapis, kuriame pateikiamas visų 7 naršymo funkcijų meniu: radijas, medija, telefonas, žemėlapis, palydovinės navigacijos sistema ir nustatymai.

„Dacia MEDIA NAV“ sistemoje įdiegta „Bluetooth®“ technologija, suteikianti laisvų rankų įrangos funkcines galimybes kalbant telefonu arba klausantis muzikos, ir palydovinė navigacija su dvimačio bei trimačio („Birdview“) vaizdo ekranais. USB jungties ir telefono komutatoriaus lizdai, į kuriuos galima jungti asmenines ryšio priemones, pavyzdžiui, mobiliojo ryšio telefoną ir MP3 grotuvą, dabar įtaisyti patogesnėje vietoje – priekiniame skyde.

 - „Dacia Plug&Radio“ – tai bazinė, paprasta ir efektyvi daugialypės terpės sistema, į kurią įeina radijas, MP3 formato grotuvas, „Bluetooth®“ jungtis bei telefono komutatoriaus lizdas ir USB jungties lizdai.

 Patogesnis vairavimas

Visi „Dacia“ automobiliai dabar standartiškai išleidžiami su vairo stiprintuvu (Euro 5 versija), kuris nuo pat pirmos minutės užtikrina dar patogesnį vairavimą.

 Visiškai užbaigta prietaisų skydo įrangos versija. Visuose „Dacia“ modeliuose dabar  įrengtas naujas, ergonomiškas prietaisų skydas, kuriame – trys naujos gerokai aukštesnės kokybės standartus atitinkančios parametrų skalės. Priklausomai nuo versijos, dabar rodoma lauko temperatūra, laikas, automobilio veikimo parametrai. Be to, prietaisų skydo kompiuteris (priklausomai nuo versijos) rodo ir einamąjį bei vidutinį degalų suvartojimą, išreikštą litrais ir kilometrais, nuo paskutinio papildymo nuvažiuotą atstumą ir iki kito papildymo likusius kilometrus.

 Naujos kartos „Dacia“ automobiliuose klientai ras ir naują įrangą: greičio ribotuvą, tolygaus greičio kontrolės sistemą, atbulinio statymo sensorinius daviklius ir automatinius durų užraktus, kurie įsijungia automobiliui pajudėjus.

 Ypač daug dėmesio skirta ir saugumui užtikrinti: visuose modeliuose įrengta pagalbinė avarinio stabdymo sistema (EBA), kuri papildo automatinę stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS).

Elektroninė stabilumo kontrolės sistema standartiškai įrengta daugumoje modelių (pasirinktinai – bazinėje „Lodgy“ versijoje, o „Dokker“ atveju ši sistema būna kartu su „Ambience“ apdailos variantu).

 Visose „Duster“ versijose elektroninė stabilumo kontrolės sistema turi ir pagalbos važiuojant įkalnėn funkciją, kuri padeda lengviau pajudėti įkalnėn: esant šiai sistemai, dvi sekundes išlaikoma stabdymo jėga, todėl vairuotojas spėja pasirengti pajudėti iš vietos.

Jei per dvi sekundes vairuotojas neatlieka jokių veiksmų, ši sistema atlaisvina stabdžius taip, kad automobilis pajudėtų pats.

 Atnaujinta šiuolaikiškų variklių linija

Sparti plėtra ir atnaujinti varikliai – tai puiki „Dacia“ gebėjimo sukurti klientų poreikius atitinkantį siūlymą iliustracija.

 Šiuolaikiški ir ekonomiški benzininiai varikliai

 TCe 90

Ekonomiškasis variklis TCe 90 montuojamas „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ modeliuose. Nedideles eksploatacijos išlaidas užtikrina ir mažos degalų sąnaudos, ir nedidelė tarša CO2. Šis 898 cm³ variklis su mažai inertišku turbokompresoriumi ir kintama įsiurbimo vožtuvų sinchronizavimo sistema esant 5250 aps./min. pasiekia 66 kW galingumą (90 AG). Sklandų, jautrų ir kartu energingą važiavimą variklis užtikrina esant 135 Nm sukimo momentui, kai variklio greičiai žemiausi (90 proc. nuo 1650 aps./min.). Laikoma, kad naujosios linijos varikliai yra beveik 30 proc. geresni nei jų pirmtakai – 1,6 MPI 90 varikliai.

 TCe 115

Variklis TCe 115, kuris montuojamas „Dokker“ lengvuosiuose, „Dokker“ furgonuose ir „Lodgy“ modeliuose, yra pirmasis „Renault“ įmonių grupės benzininis variklis su turbokompresoriniu įpurškimu. Maitinimo blokas pagamintas iš aliuminio, todėl šis variklis montuojamas lengvasvoriuose automobiliuose. Efektyvus, pasižymintis puikiomis bendrosiomis veikimo charakteristikomis, optimalaus tūrio (1,2 l) ir išvystantis 115 AG galią šis variklis savo veikimu prilygsta standartiniam 1,6 l varikliui. 190 Nm sukimo momentas, kuris užtikrina greitą įsibėgėjimą, prilygsta 2,0 l variklio sukimo momentui, kurio 90 proc. pasiekiama nuo 1500 aps./min., o 100 proc. – nuo 2000 iki 4000 aps./min. TCe 115 variklis garantuoja mažas degalų sąnaudas ir nedidelę taršą CO2.

 TCe 125

Galingas ir sklandžiai veikiantis TCe 125 variklis pirmą kartą montuojamas ir naujajame „Dacia Duster“. Šis benzininis su turbokompresoriumi variklis, kuris 125 AG pasiekia esant 205 Nm jėgos sukimo momentui prie 2000 aps./min., nuo pat žemiausių variklio greičių užtikrina ir gerą dinamiškumą, ir greitą įsibėgėjimą.

TCe 125 variklis irgi garantuoja mažas degalų sąnaudas bei nedideles eksploatavimo išlaidas. Degalų sąnaudos kontroliuojamos, o paskirstymo diržo aptarnavimas per visą eksploatacijos laiką yra nemokamas. Naujajame „Duster“ variklis suporuotas su 6 greičių pavarų dėže ir užtikrina ne tik reaktyvų veikimą, bet ir mažas degalų sąnaudas bei nedidelę taršą CO2.

 Naujosios kartos 1.5 dCi dyzelinis variklis – tai dar aukštesni veikimo ir degalų sąnaudų standartai

Variklį 1.5 dCi, kuris šiuo metu yra perkamiausias „Renault“ įmonių grupės variklis, klientai beveik dievina už patikimumą, puikų veikimą ir nedideles degalų sąnaudas. Šiandien jau siūlomas dar labiau patobulintas jo variantas. Naujausios kartos modeliuose – efektyvesnė įpurškimo sistema ir turbokompresorius, leidžiantis sūkio momentą padidinti iki 20 Nm. Vairuoti automobilį su tokiu varikliu irgi maloniau, o jo tarša CO2 – griežtai kontroliuojama.

Visuose modeliuose gali būti montuojami 75 AG ir 90 AG galios 1.5 dCi variklio variantai, o „Lodgy“ ir naujasis „Dacia Duster“ gali būti su 90 AG ir 110 AG galios varikliais.

 Labiausiai išbaigta dujinių variklių linija rinkoje

Atsižvelgdamas į tai, kad šiuo metu dujų kaina degalinėse nesiekia 1 euro už litrą, gamintojas „Dacia“ skatina vairuotojus naudoti dujas kaip išmintingą alternatyvą kitoms kuro rūšims.

Priklausomai nuo pardavimo šalies, visi „Dacia“ modeliai (išskyrus „Sandero Stepway“) siūlomi ir su gamykline dujų įranga.

Naujasis „Logan“, „Logan MCV“ ir „Sandero“ būna su 1.2 16V 75 dujiniu varikliu. „Dacia Duster“ (4x2) dabar išleidžiamas ir su benzininiu-dujiniu varikliu, o 1.6 16v 105 dujinis variklis montuojamas „Duster“ automobiliuose su „Ambience“ ir „Lauréate“ lygio apdaila (priklausomai nuo šalies).

1.6 MPI 85 benzininis-dujinis variklis montuojamas tik „Lodgy“ ir „Dokker“ modeliuose.

Patikimumo pagrindas – „Renault“ įmonių grupės kompetencija

2013 m. 20 Prancūzijoje populiariausių automobilių sąraše „Dacia“ prekės ženklas pripažintas patikimiausiu (žurnalo „Auto Plus“ tyrimo, kuriame patikimumas vertinamas gedimų skaičių palyginant su nuo 2005 m. pradėtų eksploatuoti automobilių skaičiumi, duomenys).

 „Dacia“ gamintojai ne tik perėmė „Renault“ įmonių grupės kompetenciją kokybės srityje, bet ir įdiegė „Renault-Nissan“ aljanse taikomus sugriežtintus procesus ir standartus.

Kaip ir visos kitos „Renault“ įmonių grupės gamybos vietos, Kasablankos, Tanžero ir Pitesti gamyklos įsipareigoja laikytis „Renault“ gamybos būdo politikos, pagal kurią aukščiausios kokybės produktų gamyba visose „Renault“ įmonių grupės gamyklose užtikrinama griežtai laikantis nustatytų gamybos standartų.

 Patikimumo „Dacia“ gamintojams suteikia ir „Renault-Nissan“ aljanso varikliai, kurių asortimente – ir šiuo metu populiariausias 1.5 dCi variklis, kurio 2013 m. parduota daugiau nei milijonas.

O naujojo „Dacia Duster“ gamintojai rėmėsi ir „Nissan“ keturiais ratais varomų automobilių gamybos patirtimi.

 „Dacia“: patikimumo iššūkis įveiktas užtikrinant konkurencingą kainą

2014 m. vasario mėn. Prancūzijos vartotojų teisių apsaugos žurnalui „Que Choisir“ apklausus 30 000 Belgijos, Ispanijos, Prancūzijos ir Italijos vairuotojų, paaiškėjo, kad trečius metus iš eilės vartotojai „Dacia“ pripažįsta gamintoju, kurio automobilių eksploatacija yra pigiausia.

 Šis rezultatas puikiai atspindi „Dacia“ pastangas padaryti viską, kad klientai galėtų:

-     įsigyti automobilius su moderniausiais, nedaug degalų naudojančiais varikliais;

-     gauti ypač konkurencingas aptarnavimo po pardavimo (atsarginių dalių įsigijimo ir serviso) sąlygas;

-     pirkdami naują automobilį, geromis sąlygomis atiduoti senąjį;

-     už tą pačią ankstesnio modelio kainą įsigyti naujus automobilius, kurių dizainas ir juose įdiegta įranga buvo atnaujinta.