Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Dacia“ atnaujina „Duster“ – jauniausiąjį šio ženklo automobilių modelį

„Dacia“ atnaujina „Duster“ – jauniausiąjį šio ženklo automobilių modelį – ir jo pirkėjams siūlo...
Nuotraukos

„Dacia“ atnaujina „Duster“ – jauniausiąjį šio ženklo automobilių modelį – ir jo pirkėjams siūlo:

  • tokią pat stilingą išorę bei atnaujintą vidų;
  • naują įrangą ir žymiai daugiau įdiegtų paslaugų;
  • naujus variklius didesniam universalumui bei geresniam veikimui užtikrinti.

Ir tuo pačiu – nepasikeitusią bazinę automobilio kainą Lietuvos rinkoje: nuo 37 500 LTL.

Per trejus metus nuo pasirodymo rinkoje 2010 m. automobilis „Dacia Duster“ jau spėjo užkariauti daugiau nei 450 000 klientų. Vos pasidžiaugusi šia sėkme ir atnaujinusi savo modelių asortimentą keturiais naujaisiais „Logan“, „Sandero“, „Sandero Stepway“ bei „Logan MCV“, dabar „Dacia“ pateikia baigiamąjį savo atnaujinimų akordą – naująjį „Dacia Duster“.

Pakeitimai išorėje, revoliucija viduje

Naujasis „Dacia Duster“ išsiskiria nauju priekiu, kuris dar labiau pabrėžia jo universalų charakterį. Atnaujintos automobilio priekinės grotelės, įrengta nauja oro padavimo sistema ir nauji dvigubi optiniai priekiniai žibintai su dienos šviesomis.

Smarkiai pakeistas ir automobilio vidus – čia įrengtas naujas, šiam prekės ženklui būdingas prietaisų skydas.

Nauja įranga ir daugiau ypatumų – „Dacia“ kainomis

Naujajame „Dacia Duster“ pirkėjas ras nemažai naujos įrangos ir naujų ypatumų: elektroninę stabilumo kontrolės sistemą (ESC), standartiškai įrengtas keturias oro saugos pagalves, daugialypės terpės sistemą „Dacia MEDIA NAV“, tolygaus greičio palaikymo sistemą su greičio ribotuvu ir atbulinio statymo asistentą.

O pradinė kaina išlieka tokia pat patraukli – 37 500 LTL.

Platesnis variklių asortimentas didesniam universalumui ir bei geresniam veikimui užtikrinti

Naujajame „Dacia Duster“ debiutuoja ir 125 AG TCe variklis, išsiskiriantis gerokai mažesnėmis degalų sąnaudomis – tik 6,3 l/100 km.

Naujasis „Dacia Duster“ gali būti ir su 90 AG arba 110 AG 1.5 dCi maitinimo bloku, kuris garantuoja aukščiausios klasės bendrąsias automobilio charakteristikas ir dar greitesnį įsibėgėjimą.

Be to, pagerėjo ir naujojo „Dacia Duster“ akustinės savybės – bendras triukšmo salone lygis sumažintas net perpus.

Kompaktiškas SUV, kuris įveikia visus sunkumus

Įspūdingas universalumas, geras 4x2 versijos pravažumas visais keliais, o 4x4 versijos – ir bekelės sąlygomis, unikalios galimybės sutaupyti pinigus. Būtent šie privalumai, kurie užtikrino neregėtą pirmosios „Duster“ laidos sėkmę, būdingi ir atnaujintam modeliui.

Praktiškiems klientams – tos pačios pagrindinės „Dacia“ savybės: našumas, patikimumas ir paprastumas

Kaip ir visiems kitiems Lietuvoje parduodamiems „Dacia“ automobiliams, naujajam „Dacia Duster“ taikoma penkerių metų arba 100 000 km ridos garantija.

Pakeitimai išorėje, revoliucija viduje

Patraukli 4x4 automobilio išvaizda

Atnaujintas automobilio priekis: įrengtos kitokio dizaino grotelės, kurias puošia dvi chromuotos juostos, be to, nauja, žemiau esanti, oro padavimo sistema bei nauji dvigubi optiniai priekiniai žibintai su dienos šviesomis.

Atnaujinimai pabrėžia automobilio tvirtumą kelyje ir energingą bei universalų jo charakterį.

 

Naujieji „Duster“ vardu paženklinti stogo bagažinės laikikliai su skersinėmis atramomis pabrėžia sportinio tipo visureigiams (SUV) būdingą charakterį, o 16 colių tamsaus metalo spalvos lydinio ratlankiai ir purvo bei sniego sąlygoms skirtos padangos pagyvina visą naujojo „Dacia Duster“ išvaizdą.

 

Nauji griežtų linijų užpakaliniai žibintai atkartoja priekinių stilių. Išorinio stiliaus pokyčius užbaigia chromuotas išmetamųjų dujų vamzdis, 4x4 versijai skirtas ženklas „4WD“ ir rantytas įrėminimas valstybiniam numeriui.  

Dabar „Duster“ kėbulas dažomas ir „Comète Grey“ spalva.

Pagrindiniai pakeitimai viduje

Siekiant dar stipriau pabrėžti išorę, aiškiai bylojančią, kad „Duster“ priklauso keturiais ratais varomų automobilių kategorijai, gerokai atnaujintas ir „Dacia Duster“ vidaus dizainas.

Pakeistas prietaisų skydas, kuriame įrengtas dviem vertikaliais apvadais įrėmintas ir savo tvirtumą pabrėžiantis centrinis valdymo pultas.

Tamsesnių atspalvių salono spalvų gama akcentuoja tvirtą naujojo „Dacia Duster“ charakterį ir aiškiai skelbia: tai – tikras 4x4 automobilis.

Naujo dizaino kėdės ir sustiprintas užpakalinės sėdynės atlošas leis vairuotojui ir keleiviams jaustis dar patogiau.

Naujojo „Dacia Duster“ pirkėjai galės rinktis iš keturių naujų apmušalų variantų, įskaitant ir odinius.


Ir vidus, ir išorė išdidžiai byloja: naujasis „Dacia Duster“ – tikrai universalus automobilis.


Nauja įranga ir daugiau ypatybių – „Dacia“ kainomis

Naujojo „Dacia Duster“ daugialypės terpės įranga: du galimi variantai

Pirmasis variantas – „Dacia MEDIA NAV“. Tai lengvai valdoma daugialypės terpės ir palydovinės navigacijos sistema (kai kuriose versijose). Didžiuliame 7 colių (18 cm) įstrižainės jutikliniame ekrane – aiškus pradinis puslapis, kuriame pateikiamas visų naršymo funkcijų meniu: radijas, medija, telefonas, kortelė, palydovinės navigacijos sistema ir nustatymai. „Dacia MEDIA NAV“ turi „Bluetooth®“ jungtį ir palydovinės navigacijos sistemą su dvimačio bei trimačio („Birdview“) vaizdo ekranais. USB jungties ir telefono komutatoriaus lizdai, į kuriuos galima jungti asmenines ryšio priemones, pavyzdžiui, mobiliojo ryšio telefoną ir MP3 grotuvą, dabar įtaisyti patogesnėje vietoje – priekiniame skyde.

Antrasis variantas – bazinė daugialypės terpės sistema Dacia Plug&Radio“. Tai paprasta ir efektyvi daugialypės terpės sistema, į kurią įeina radijas, MP3 formato grotuvas, „Bluetooth®“ jungtis bei telefono komutatoriaus lizdas ir USB jungties lizdai.

Daugiau naujos naudingos įrangos

Klientų lūkesčius turėtų patenkinti ir dar daugiau naujos naudingos įrangos, kurią jie ras naujajame „Dacia Duster“.

- Automatinės tolygaus greičio kontrolės sistemos ir greičio ribotuvo (kai kuriose versijose) valdikliai yra centriniame valdymo pulte (sistemos aktyvinimas) ir ant vairo (greičio nustatymas).

- Atbulinio statymo asistentas (kai kuriose versijose) naudoja ant galinio bamperio įrengtus sensorinius daviklius, kurie leidžia nustatyti, ar automobilis artėja prie kokios nors už jo esančios kliūties, ir apie tai atitinkamai perspėja vairuotoją.

- Elektrinio langų valdymo mygtukai, kurie dabar įrengti priekinėse ir užpakalinėse duryse, vairuotojo pusėje gali veikti vieno prisilietimo režimu (kai kuriose versijose).

Naujojo „Dacia Duster“ bagažinės talpa – 475 litrai (priklausomai nuo versijos). Naujuoju modeliu galima gabenti iki 2,70 metrų ilgio daiktus, tam tikslui užlenkus užpakalinę sėdynę. Be to, viduje yra papildoma beveik 3,3 litrų talpos dėtuvė.

Nauja nuimama bagažo lentyna leidžia tvarkingiau sudėlioti bagažą ir netrukdo pasiekti bagažinės turinį.

Nauja aktyvaus saugumo įranga...

Elektroninė stabilumo kontrolės sistema – standartinė naujojo „Dacia Duster“ įranga. Sistema išlaiko automobilio kursą esant ir ypač įtemptoms sąlygoms, kai reikia išvengti kliūties, taip pat pablogėjus sukibimui posūkiuose ir važiuojant slidžia kelio danga.

Standartiškai įrengta ir pagalbinė avarinio stabdymo sistema (EBA), kuri papildo automatinę stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS).

...o kartu – ir pasyvaus saugumo įranga

Ir vairuotojo, ir visų keleivių saugumą naujajame „Dacia Duster“ (nuo pirmojo Euro 5 apdailos lygio) užtikrins priekinės vairuotojo ir keleivio saugos oro pagalvės bei šoninės galvos ir krūtinės ląstos saugos oro pagalvės.

Jei vairuotojais ir priekyje sėdintis keleivis pamirštų prisisegti saugos diržus, apie tai jiems primins vizualinis ir garso signalas (Euro 5 versijose).

O ant užpakalinių sėdynių įtaisyti ISOFIX standarto reikalavimus atitinkantys fiksatoriai leis lengvai ir paprastai pritvirtinti automobilines kūdikių ir vaikų kėdutes.

Laisvalaikis – pagal Jūsų asmeninius poreikius

„Dacia“ klientams gamintojai siūlo ir platų priedų asortimentą, kuris leis automobilį pritaikyti pagal savo poreikius.

Dar ekspresyvesnė 4x4 versijos išvaizda 

Tiems, kurie nori dar labiau paryškinti naujojo „Dacia Duster“ išorę ir išreikšti jo individualumą, gamintojai paruošė du specialius pritaikymų paketus. Įsigijus paketą „Adventure“, papildomai bus sumontuoti pailginti posparniai, kurie apsaugos ratų arkas nuo subraižymų ir apdaužymų, bei slenksčių apsaugos, kurios saugos juos nuo smūgių.

Priedai, palengvinantys kasdienybę 

Nauji apsauginiai komponentai naujojo „Dacia Duster“ viduje išplečia automobilio panaudojimo laisvalaikiu galimybes. Tai ir apsauginių priemonių bagažinei bei salonui rinkinys, bagažo apsaugos grotelės, kurios įtaisomos tarp bagažinės ir užpakalinių sėdynių, sėdynių užvalkalai. Prie papildomos įrangos – skersinės atramos stogo bagažinei, išlaikančios iki 100 kg svorį, bei pakrovimo lovelis. 

Komfortas ir sielos ramybė

Kad būtų dar patogiau ir ramiau, dabar naujajame „Dacia Duster“ yra įrengtas ir priekinis automobilio statymo asistentas. Tai dar vienas priedas, papildantis ir taip gausų saugumą užtikrinančių priedų komplektą, į kurį įeina gesinimo priemonės, apsauga nuo vagių, ratų grandinės snieguoto kelio sąlygoms ir sėdynė vaikams.

Platesnis variklių asortimentas didesniam universalumui ir geresniam veikimui užtikrinti

Naujasis TCe 125 – naujos kartos benzininis variklis

Šiuo metu galima įsigyti ir „Dacia Duster“, kuriame sumontuotas garsusis „Renault“ įmonių grupės TCe serijos variklis. TCe 125 – tai 125 AG keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo su turbokompresoriumi maitinimo blokas, pasižymintis visomis geriausiomis ypatybėmis, kurios atsirado įgyvendinus plataus masto „Renault“ variklių gabaritų mažinimo programą. Šis 1,2 litro variklis atitinka 1,8 litro variklio bendrąsias valdymo charakteristikas ir tuo pačiu užtikrina gerokai mažesnes degalų sąnaudas.

TCe 125 variklis - ir galingas, ir ekonomiškas. Degalų sąnaudos – kuklios, t. y. 6,3 l/100 km, o paskirstymo diržo techninis aptarnavimas per visą eksploatacijos laiką bus nemokamas.

TCe 125 variklis suporuotas su mechanine šešių greičių pavarų dėže ir montuojamas  naujojo „Dacia Duster“ 4x2 versijoje. Variklio aplinkos tarša anglies dioksidu – 145 g/km.

Naujosios kartos maitinimo bloke įrengtas 1198 cm³ aliumininis variklio blokas. Jis išvysto 125 AG, esant didžiausiam sūkio momentui 205 Nm, iš kurių 90 proc. pasiekiama esant 1500 aps./min., o 100 proc. – nuo 2000 iki 3000 aps./min. Šios charakteristikos užtikrina ypač lanksčią reakciją, įtikinamą greitėjimą ir lengvą pajudėjimą iš vietos.

Lankstumas ir jautrumas garantuoja, kad automobilį bus nesunku valdyti ir važiuojant kalnų keliais, kur stačiose įkalnėse paprastai reikia galios ir įsibėgėjimo.

TCe 125 AG variklis – paslankus ir jautrus, leidžia automobiliui įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. tik per 9,6 sekundes.

105 AG 1,6 l 16 V benzininis variklis

105 AG 1,6 l 16 V variklis, kuris yra prieinamiausias benzininių variklių serijoje, montuojamas ir naujuosiuose tiek 4x2, tiek ir 4x4 versijos „Dacia Duster“.

105 AG 1,6 l 16 V benzininio variklio, sumontuoto „Dacia Duster“ 4x2 versijoje, bendros degalų sąnaudos – 7,1 l/100 km, o sumontuoto 4x4 versijoje – 8 l/100 km. Aplinkos tarša anglies dioksidu – atitinkamai 165 g/km ir 185 g/km. 4x4 versijoje šis variklis poruojamas su mechanine šešių greičių pavarų dėže.

105 AG 1,6 l 16 V variklis su gamykline dujų įranga

„Dacia“ toliau skatina vairuotojus naudoti dujas kaip alternatyvą dyzeliniam kurui ir savo klientams siūlo automobilį su 1,6 l 160 V 105 AG varikliu, suteikiančiu galimybę naudoti dvi kuro rūšis. Šis variklis ne tik užtikrina mažesnes eksploatacines išlaidas, bet ir mažiau teršia aplinką anglies dioksidu.

105 AG 1,6 l 16 V benzininio-dujinio variklio bendros degalų sąnaudos – 7,2 l/100 km naudojant benziną ir 9,0 l/100 km naudojant dujas, o aplinkos tarša anglies dioksidu –  atitinkamai 167 g/km ir 145 g/km.

Kaip ir visuose „Dacia“ automobiliuose, kuriuose yra gamyklinė dujų įranga, reikiamą kuro rūšį – benziną arba dujas – pasirenka vairuotojas. Kuro pasirinkimas – visiškai nesudėtinga operacija. Kai mažmeninė 1 l benzino kaina siekia 1 EUR, dujos gali būti labai ekonomiškas variantas.

Šis variklis montuojamas „Dacia Duster“ 4x2 versijoje ir poruojamas su mechanine penkių greičių pavarų dėže.

Ypač efektyvus dyzelinis variklis

Naujasis „Dacia Duster“ išleidžiamas ir su dviejų variantų – 90 AG arba 110 AG – 1.5 dCi maitinimo blokais.

Populiariausias „Renault“ 1.5 dCi variklis, kuris aukštai vertinamas tiek už patikimumą, tiek ir už eksploatacines charakteristikas, – dar labiau patobulintas. Prie kitų aukščiausios klasės bendrų veikimo charakteristikų dabar prisidėjo ir geresnis įsibėgėjimas, kurį dar labiau palengvina ypač efektyviai veikianti mechaninė šešių greičių pavarų dėžė.

1.5 dCi 90 variklis montuojamas  „Dacia Duster“ 4x2 versijoje. Jo bendros degalų sąnaudos –4,7 l/100 km, o tarša anglies dioksidu – 123 g/km.

 1.5 dCi 110 AG maitinimo bloko, sumontuoto „Dacia Duster“ 4x2 versijoje, bendra tarša anglies dioksidu – 127 g/km, o sumontuoto 4x4 versijoje – 135 g/km. Degalų sąnaudos –   atitinkamai 4,8 l/100 km ir 5,1 l/100 km.

Naujasis TCe 125 AG benzininis variklis ir dCi 90 AG bei dCi 110 AG dyzeliniai varikliai poruojami su mechanine šešių greičių pavarų dėže.

Naujojo „Dacia Duster“ galimybes važiuoti bekelės sąlygomis dar labiau padidina mechaninė šešių greičių pavarų dėžė, pasižyminti mažesnio laipsnio pirmąja pavara, kuri leidžia:

  • važiuojant nelygia vietove, sklandžiai, palaipsniui reaguoti į mažus greičius;
  • galingai kilti stačia įkalne;
  • veiksmingai išlaikyti apkrovą leidžiantis nuokalne.

Mažesnės degalų sąnaudos, naudojant ekonominio režimo funkciją ir pavarų perjungimo indikatorių

Ekonominis režimas (būna kai kuriose versijose) padeda vairuotojams sumažinti degalų sąnaudas. Aktyvavus šią funkciją, sistema pereina į specialius vairavimo nustatymus, apribojančius tam tikras variklio charakteristikas ir priimtinų lygių ribose – šiluminį komfortą vairuotojams bei keleiviams.

Įjungus ekonominį režimą, priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir kelio sąlygų, degalų sąnaudas ir taršą anglies dioksidu galima sumažinti iki 10 proc.

Pavarų perjungimo indikatorius (GSI) vizualiniais signalais praneša vairuotojams apie tinkamiausią momentą perjungti aukštesnę ar žemesnę pavarą ir tokiu būdu sumažinti ne tik degalų sąnaudas, bet ir taršą anglies dioksidu.

Iš esmės patobulinta akustika

Bendras triukšmo lygis naujojo „Dacia Duster“ salone sumažėjo net perpus.

Akustika iš esmės pagerėjo sumažinus triukšmą, kurį sukelia trys šaltiniai:

  • kelias
  • variklis
  • vėjas

Važiuojant dideliu greičiu, varikliai, kurie poruojami su šešių greičių pavarų dėže, kelia žymiai mažiau triukšmo. Pavyzdžiui, naujuoju „Dacia Duster“ važiuojant 130 km/val. greičiu, triukšmo lygis yra toks, koks būna senosios versijos automobiliu važiuojant 90 km/val. greičiu.

Puikus dydis

Naujasis „Dacia Duster“ pasižymi kompaktiškomis kėbulo proporcijomis (4,31 m ilgio ir 2 m pločio), kurios užtikrina įspūdingą automobilio judrumą. Saugumo prideda ir aukštai pakelta vairuotojo sėdynė, nes vairuotojas puikiai mato aplinką ir gali lengvai pastebėti pasitaikančias kliūtis.

Tikras bekelės automobilis (4x4 versija)

Naujojo „Dacia Duster“ 4x4 versija – idealus automobilis važinėti bekelės sąlygomis, nes turi:

- sustiprintą dugną;
- aukštą prošvaisą (210 mm), kuri leidžia lengvai įveikti nelygias vietoves;
- tikro visureigio judėjimo kampus: 29,3° užvažiavimo kampą, 23° išilginio pravažumo kampą ir 34,9° nuvažiavimo kampą.

Kompaktiškumas ir lengvumas užtikrina puikų manevringumą ir dar geresnį važiavimą bekelės sąlygomis.