Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Brangiausi planetos automobiliai

Daugumas nuo vaikystės žinojome, kad brangiausi automobiliai yra
Nuotraukos

Daugumas nuo vaikystės žinojome, kad brangiausi automobiliai yra „Ferrari“ ar „Rolls Royce“. Žinojome, tačiau, panašu, kad mūsų žinojimas buvo palyginti siauras, nulemtas informacijos trūkumo. Šiandien, kai beveik viską apie viską galima sužinoti, daugiau pasidomėjus brangiausiais automobiliais laukia netikėtumas – brangiausi iš šiandien rinkai siūlomų serijinių ar mini serijomis gaminamų modelių yra ne „Rolls Royce“, o visai kiti automobiliai.

 


„Lamborghini Veneno“


Gal kam nors tai ir bus naujiena, tačiau šiai dienai brangiausius pasaulyje automobilius gamina Santa Agata Bolonezėje įsikūrusi „Lamborghini“. Brangiausių modelių reitinge italams atiteko net trys pozicijos. Daugiau tokiu pasiekimu negali pasigirti nė vienas gamintojas.


„Lamborghini Veneno Roadster“


Neseniai pasibaigusioje Ženevos automobilių parodoje „Lamborghini“ pristatė super automobilį „Veneno“, nustebinusį ne tik išvaizda, bet ir kaina – 4,05 mln. JAV dolerių. Įdomu tai, kad planuojama pagaminti tik tris „Lamborghini Veneno“ automobilius, tačiau jie visi buvo parduoti dar prieš pristatymą Ženevoje. Būtent tai paskatino italus sukurti dar vieną, atvirą „Veneno“ versiją ir dar labiau pakelti kainą. „Lamborghini Veneno Roadster“, kainuojantis 4,47 mln. JAV dolerių, šiai dienai yra brangiausias serijinis modelis pasaulyje. Iš viso bus pagaminti 9 tokie automobiliai. Nepaisant kosminės kainos, „Veneno“ techninės charakteristikos nėra tokios įspūdingos – variklio galia „tik“ 750 AG, 100 km/val. greitis pasiekiamas per 2,8 s (roadsteris – 2,9 s), maksimalus greitis – 355 km/val. Įvertinus tai, kad pasaulyje yra ir greitesnių, ir pigesnių modelių, keistoka pradeda atrodyti italų rinkodaros politika.

 

„Lykan HyperSport“


Kiek netikėtai, trečioje brangiausių automobilių reitingo vietoje atsidūrė naujiena iš Artimųjų Rytų – Libane surinktas super automobilis „Lykan HyperSport“. Arabų modelis buvo kurtas kartu su vokiečių įmone „RUF“, patobulinusią „W Motors“ užsakymu šešių cilindrų opozicinį „Porsche“ variklį. Dabar agregatas turi 750 AG ir 1 000 Nm sukimo momentą. Maksimalus automobilio greitis – 385 km/val., 100 km/val. pasiekia per 2,8 s. Tiesa, automobilio kainą – 3,4 mln. JAV dolerių – lemia ne dinaminės charakteristikos, o apdailai panaudotas auksas ir briliantai. Be to, kiekvienas „Lykan“ pirkėjas dovanų gaus maždaug 200 000 JAV dolerių kainuojantį šveicarų gamybos „Cyrus Klepcys“ laikrodį. Iš pradžių Libano automobilių gamintojas planavo pagaminti tik 7 tokius automobilius, tačiau po to, kai „W Motors“ sulaukė daugiau negu šimto potencialių pirkėjų užsakymų, tikėtina, kad pirminiai planai bus peržiūrėti ir pakoreguoti.

 

„Bugatti Veyron“


Tik ketvirtoje vietoje atsidūrė garsiai ir intensyviai reklamuotas super automobilis, kadaise sumušęs visus galimus, įskaitant ir kainos, rekordus. Reitinge atsidūrė atvira „Bugatti Veyron“ versija „Grand Sport Vitesse“, turinti 1 200 AG variklį. Gamintojų teigimu, šis modelis yra greičiausias pasaulyje serijinis automobilis, pasiekiantis 408 km/val. greitį ir iki pasirodant atvirai „Lamborghini Veneno“ versijai, buvęs brangiausias – 3 mln. JAV dolerių kainuojantis – super automobilis. Beje, tiek kainavo tik bazinė „Veyron“ versija, pilnos sąrangos „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“ kaina buvo gerokai didesnė.

 

„Lamborghini Sesto Elemento“


Paskutinis brangiausių modelių penketuke – trečias „Lamborghini‘ modelis – „Lamborghini Sesto Elemento“ – karboninis inžinierinio meno kūrinys. Iš viso buvo pagaminta tik 20 tokių automobilių, gavusių visiškai karboninį kėbulą su karboniais porėmiais ir pakabos elementais. Automobilis turi 5,2 l 10 cilindrų 570 AG variklį, 100 km/val. greitis pasiekiamas per 2,5 s. Maksimalus greitis – 342 km/val., kaina – 2,56 mln. JAV dolerių.

 

„Zenvo ST1“


Į brangiausių pasaulio automobilių dešimtuką pateko ir danų gamybos super automobilis „Zenvo ST1“, kainuojantis „tik“ 1,8 mln. JAV dolerių. Tiesa, pradžioje danai norėjo automobilius pardavinėti po 3 mln. JAV dolerių, tačiau greitai suprato, kad kaina yra užkelta. Visgi, reikia pripažinti, kad jie sugebėjo sukurti įdomų modelį, gavusį 7 l 8 cilindrų „General Motors“ variklį su turbininiu kompresoriumi, išspaudžiantį 1 104 AG ir turintį 1 430 Nm sukimo momentą. 100 km/val. „Zenvo ST1“ pasiekia per 2,9 s., maksimalus greitis siekia 375 km/val. Buvo planuojama pagaminti 15 tokių automobilių, tačiau, panašu, kad dėl potencialių pirkėjų pasyvumo, seriją teks mažinti.

 

„Weber Faster One“


Sunkumų parduodant savos gamybos super automobilį „Weber Faster One“ patiria ir šveicarų gamintojas „Weber Sportcars“. Reikalas tas, kad automobilis turi du akivaizdžius trūkumus – jis kainuoja 1,62 mln. JAV dolerių, o išvaizda kelia prieštaringus ir nelabai teigiamus jausmus.

Kai „Weber Faster One“ dar tik buvo kuriamas, iš jo jau juokėsi pasaulinė automobilių visuomenė, o dar nebaigtas automobilis buvo pripažintas vienu iš labiausiai nevykusių modelių istorijoje. Šveicarą įsiklausė į kritiką ir gerokai patobulino modelio dizainą, tačiau milijonus kainuojantis super automobilis ir toliau atrodo, kaip garažinis modelis. Prieštaringa išvaizda gali sutrukdyti pasidomėti modeliu rimčiau, o jis turi ką parodyt. Automobilis gavo visų keturių ratų varančią sistemą, 10 cilindrų 5,6 l 1 200 AG 1 250 Nm variklį su dviguba turbina ir 6 pavarų pusiau automatinę sekventinę PD. 100 km/val. „Weber Faster One“ pasiekia per 2,5 s., maksimalus greitis – 400 km/val.

 

„Ferrari La Ferrari“


Aštuntoje vietoje randame vienintelį hibridinį super automobilį, naujausią „Ferrari La Ferrari“, kainuojantį 1,6 mln. JAV dolerių. Hibridinę jėgainę sudaro 12 cidlinrų 6,3 l variklis ir elektromotoras, kurių bendra galia siekia 963 AG (969 Nm). 100 km/val. „Ferrari“ pasiekia per 2,8 s., maksimalus greitis siekia 350 km/val. Nors rinkai planuojama pasiūlyti net 499 tokius automobilius, savo svajonių transporto gali tekti maždaug pusantrų metų.

 

„Koenigsegg Agera R“


 Tiek pat, kiek hibridinis „Ferrari“, kainuoja ir švedų gamintojo rinkai siūlomas super automobilis „Koenigsegg Agera R“. Automobilis toliau tęsia „Agera“ istoriją, tačiau nuo savo pirmtako jis skiriasi galingesniu (1 140 AG/ 1 000 Nm) varikliu. 100 km/val. „Koenigsegg Agera R“ pasieia per 2,8 s., maksimalus greitis – 440 km/val. Tiesa, oficialiai šio pasiekimo niekas neužfiksavo, tad apie automobilio greitį galime kalbėti remdamiesi tik gamintojo pateikiama informacija.


„Pagani Huayra“


Paskutinė, dešimta, brangiausių modelių reitingo vieta atiteko itališkam modeliui, turinčiam „vokišką širdį“ – „Pagani Huayra“. Kaip ir pirmtakas „Pagani Zonda“, naujasis modelis gavo 6,0 l V12 739 AG (1 000 Nm) „Mercedes AMG“ variklį su dviem turbininiais kompresoriais. Dėl palyginti nedidelio svorio – 1 350 kg – automobilis išsiskiria puikiomis charakteristikomis – maksimalus greitis siekia 375 km/val., 100 km/val. pasiekiamas per 3,2 s. Automobilis turi aktyvų aerodinaminį elementą, panašų į tą, kuriuos gauna lėktuvai, o vairo, gamintojų teigimu, klauso taip pat puikiai kaip ir sportiniai bolidai. Tiražas nebus didelis, tačiau „Pagani“ iš pat pradžių planavo gaminti ne daugiau 20 modelių per metus, vieno kurių kaina – 1,34 mln. JAV dolerių.

 

Nuotraukos gamintojų ©

Paruošta pagal užsienio spaudą

Prim.lt