Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Kokių automobilių žmonės ieško internete

Nors ir praradęs pirmąją vietą pagal pardavimus, „Toyota“ prekių ženklas lieka populiariausias internete. 2016 m. dažniausiai būtent šių automobilių ieškojo 74 iš 193 pasaulio šalių interneto vartotojai.

Antru pagal populiarumą pripažintas vokiečių gamintojas BMW. Labiausiai šiais automobiliais domėjosi 54 šalių gyventojai. Trečia vieta, kiek netikėtai, atiteko Pietų Korėjos gamintojui „Hyundai“. Jie figūravo pirmose paieškų pozicijose 17 pasaulio šalių.

Įdomu tai, kad tik keturiose šalyse pagal užklausas populiariausi buvo vietos gamintojai – Vokietijoje BMW, Švedijoje „Volvo“, Italijoje „Fiat“ ir Prancūzijoje „Renault“. Amerikiečiai labiausiai domėjosi „Toyota“ produkcija, japonai ir pietų korėjiečiai – BMW.

Vienintele šalimi, kurios gyventojai dažniausiai ieškojo super automobilių tapo... Nigeris. Šios valstybės piliečiai labai domėjosi „Bugatti“ modeliais.

 

Paruošta pagal užsienio spaudą

Prim.lt